Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون فرهنگی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه قلم های شما باید اوج فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن روشن کند، اظهار کرد: درود بر قلم‌هایی که پشت پرده توطئه ۹۸ را می‌شکافند و منطق هدایت و تصمیم شجاعانه رهبری را که باعث فیصله دادن به این غائله شد را می‌شکافند.

سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دوشنبه در چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم بابیان اینکه «اگر امروز نهال نوپای ۱۴۰۰ ساله اسلام تبدیل به درختی تناور شده مدیون خون امام حسین(ع) حضرت زینب(س)، امام سجاد(ع) و ائمه طاهرین است» خاطر نشان کرد: امروز ۱۴۰۰ سال بعد از حماسه جاودان کربلا پیروان مکتب کربلا در مقابل استکبار و لشکریان کفر یکبار دیگر ایستاده اند و برای حفظ اسلام و کیان اسلام در ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن و فلسطین و جای جای دنیا صدها هزار شهید و جانباز تقدیم کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دنیا شاهد بود که یک رهبر الهی با صلابت امتی را هدایت کرد و آن امام و امت توانستند رژیم ستمشاهی را سرنگون کنند و بساط استعمار آمریکا و جای پای رژیم اشغالگر قدس را با اقتدار از کشور جمع کنند و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب در همان مسیر و با همان صلابت به تسلط آمریکا و متحدین عبری و عربی او در منطقه پایان داد.

معاون فرهنگی سپاه با تاکید بر اینکه شهدای ما در سراسر کشور و محور مقاومت کاری حسینی کردند، خطاب به پاسداران نویسنده، گفت: امروز نوبت شماست که با قلم های شیوا و زیبای تان کاری زینبی کنید، وگرنه در زیر محاصره تبلیغاتی و سیطره رسانه‌های رسانه های محور عبری- عربی- غربی محبوس خواهد ماند.

سردار نجات با بیان اینکه «قلم های شما باید اوج فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن روشن کند»، افزود: درود بر قلم‌هایی که پشت پرده توطئه ۹۸ را می‌شکافند و منطق هدایت و تصمیم شجاعانه رهبری را که باعث فیصله دادن به این غائله شد را می‌شکافند.

وی در پایان بر لزوم روشنگری نسبت به خیانت‌های رژیم اشغالگر قدس و عربستان سعودی در فلسطین و یمن و جنایات آنها تاکید کرد.

سرلشکر صفوی: دولت‌مردانی که با امام و رهبری همراهی نکردند، دچار سوء عاقبت شدند

همچنین سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح دوشنبه در چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم با تاکید بر اینکه کتاب عنصری مهم برای تعامل جامعه انسانی است و همه تمدن‌های بشری از طریق کتاب جاودانه مانده است، گفت: رمز پایداری ملت، هویت ملی و اسلامی ما و همچنین رمز پایداری انسان‌ها، مقاومت‌ها و استقامت در راه حق و فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی فرهنگ نوشتن است.

وی خاطر نشان کرد: پاسداران زمانی برای دفاع از اسلام و ایران لباس رزم پوشیدند و امروز نیز در جبهه جنگ نرم و جهاد علمی حضور دارند؛ ما به وجود این پاسداران افتخار می کنیم که در صراط مستقیم الهی ایستاده‌اند و از اسلام و ایران و جبهه مقاومت دفاع می‌کند.

مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: پاسداران اهل قلم طی چهل سال گذشته برای دفاع از انقلاب اسلامی از ایثار جان خود دریغ نکردند و هم اکنون هم برای صیانت فرهنگ ملی و آرمان‌های انقلاب دست به قلم آورده اند و با فتنه گران داخلی و خارجی مقابله می کنند.

سرلشکر صفوی بابیان اینکه «هم اکنون در فضای آلوده شبکه های مجازی صیانت از هویت ملی و دینی ما در گرو پاسداران نویسنده و قلم فرسایی نویسندگان اصیل انقلابی است» خطاب به پاسداران اهل قلم تاکید کرد: گفتمان مقاومت را در مقابل گفتمان تسلیم شدن تبیین و در جهت امید افزایی و حفظ انسجام بین مردم و مسئولان تلاش کنید. همچنین گفتمان مقاومت را هم از دیدگاه فلسفی و هم از دیدگاه علمی و در شؤن مختلف تبیین نمایید و در کتاب های خود به سرطان نفوذی ها ومفسدان اقتصادی که موجب نارضایتی می شود بپردازید.

مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به مشکلات مردم خوزستان نیز گفت: این حجم از بارندگی در این استان آن هم در یک روز بی سابقه است اما کسانی که مسئولیت قبول کرده اند باید به مشکلات مردم برسند و اصلا برای همین مسئول شده اند.

سرلشکر صفوی در پایان به عدم تبعیت برخی مسئولان از هدایت های رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی اشاره و خاطر نشان کرد: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می گویم که از زمان مهندس بازرگان تا کنون به یاد دارم آن دولت‌مردانی که با امام و مقام معظم رهبری همراهی کردند، عاقبت بخیر شدند و آنهایی که همراهی نکردند، دچار سوء عاقبت شدند؛ لذا از پاسداران نویسنده می خواهم دلسوزانه نقاط قوت و ضعف جامعه را سوژه یابی و تبیین نمایند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران حریم انقلاب شکوهمند اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام سردار هادی رفیعی کیا آمده است:

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و در نخستین روز‌های طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی تشکیل شد که نشان دهنده ژرف اندیشی و پایداری امام و فرزندان دلاور این مرز و بوم، برای مقابله با سلطه بیگانگان و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه شئون و برقراری عدالت واقعی در جامعه بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمان‌های الهی انقلاب و دستاورد‌های معنوی و ارزشمند آن را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است. 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تدابیر راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، فلسفه وجودی خود را پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی معنا می‌کند.

این نهاد مکتبی در همه صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی و ظالمان برخاسته و امروز دارای تجربه‌های گرانبها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد.

سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعار‌های انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه و به ویژه فرماندهان و کارکنان خدوم آن و عموم مردم شهید پرور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند