Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری با حضور 27 دستگاه مختلف در کرمانشاه آغاز بکار کرد.

معصومه خان احمدی رئیس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه و دبیر کمیته برگزاری نمایشگاه استانی هفته پژوهش در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که امروز(دوم دی) با حضور معاون توسعه منابع استانداری کرمانشاه برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: نمایشگاه استانی هفته پژوهش با حضور دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان در 27 غرفه به مدت سه روز فعالیت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در این نمایشگاه دستگاه‌های مختلف استان دستاوردهای پژوهشی و فناورانه یکسال اخیر خود را به نمایش گذاشته‌اند، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم تا در نمایشگاه امسال محصولات پژوهشی و فناورانه‌ای که تجاری سازی شده‌اند و یا نوآوری جدیدی روی محصولات قبلی انجام شده را به نمایش بگذاریم.

دبیرکمیته برگزاری نمایشگاه استانی هفته پژوهش از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه برپایی این نمایشگاه خبرداد و گفت: همچنین برای اولین بار در این نمایشگاه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های ICT، کشاورزی، توسعه بازار، صنایع شیمیایی، شرکت‌های دانش بنیان و فرآیند ثبت اختراع، بصورت رایگان به علاقمندان به این حوزه‌ها ارائه می‌شود.

وی به راه اندازی غرفه ویژه دانش آموزی در این نمایشگاه هم اشاره کرد و افزود: در این غرفه واحدهای فناور پارک علم و فناوری در فناورهایی که دانش آموزان با مفاهیم آنها زیاد سروکار دارند، مانند گیم، انیمیشن، نانو و رباتیک برنامه‌هایی دارند.

خان احمدی یادآورشد: در این برنامه‌ها قصد داریم تا به دانش آموزان بیاموزیم که اختراع کردن کار سختی نیست و باید کمی خلاقیت داشت و سعی کنیم آنها را به مقوله پژوهش و اختراع وارد کنیم.

وی در ادامه با تاکید براینکه تلاش شده تا پای عموم مردم را به این نمایشگاه باز کنیم، عنوان کرد: بسیاری از محصولات و فناوری‌هایی که در این نمایشگاه ارائه شده، محصولاتی است که مردم در زندگی روزمره خود با آنها سروکار دارند، پس باید با انجام تبلیغات مناسب زمینه‌ای را فراهم کنیم تا عموم مردم از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

نمایشگاه استانی هفته پژوهش از امروز( دوم دی) به مدت سه روز از ساعت 9 صبح تا  17 عصر پذیرای عموم مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته پژوهش كرمانشاه نمايشگاه استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حیدری صبح یکشنبه در مراسم نواختن زنگ سلامت، دانش‌آموزان را سفیران سلامت جامعه اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته سلامت و در اولین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن و به صورت نمادین در دبستان دخترانه حضرت فاطمه (س) به صدا درآمد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان می‌توانند ارمغان آور سلامت در محیط مدرسه، خانواده و جامعه باشند.

حیدری با تأکید بر اهمیت خود مراقبتی افزود: هر شخص باید از وضعیت سلامت خود آگاهی داشته باشد و برای حفظ سلامتی خود، تغذیه سالم، ورزش و خواب کافی را در نظر بگیرد.

حجت اله نادری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن نیز برخی نکات آموزشی در زمینه‌ی فواید مصرف مواد غذایی سالم و مضرات مواد غذایی ناسالم را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه نقاشی با موضوع سلامتی، نمایشگاه غذا و تغذیه سالم برپا شد و از بین آثار چند اثر انتخاب و به آنها جوایزی اهدا شد.

همچنین برگزاری مسابقه پرسش و پاسخ از دانش‌آموزان برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد.

از یکم تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان هفته ملی سلامت نام گذاری شده است.

کد خبر 6084281

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • فضای آموزش و پرورش متناسب با الگوهای روز باشد
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش
  • نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرستان البرز