Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ از مصوبه این کمیسیون برای عدم استفاده اعضا از تلفن همراه در حین برگزاری جلسات خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه صبح امروز (دوشنبه 2 دی) کمیسیون تلفیق بودجه 99 گفت: در این جلسه آیین‌نامه کمیسیون تلفیق بررسی ، اصلاح و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 99، اظهار داشت: طبق مصوبه امروز اعضای کمیسیون تلفیق بودجه، اعضا نباید در زمان برگزاری جلسات از تلفن همراه استفاده کنند.   عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 با بیان اینکه در جلسه صبح امروز موضوع حد نصاب اعضا برای برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در جلسه مذکور مقرر شد که جلسات کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده با حضور نصف بعلاوه یک از اعضای کمیسیون حد نصاب داشته و برگزار شود.   به گزارش تسنیم، اولین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه 99 برای تعیین اعضای هیئت رئیسه روز گذشته(یکشنبه یکم دی) برای تعیین اعضای هیئت رئیسه برگزار شد که بر این اساس تاجگردون نماینده گچساران به عنوان رئیس و یوسف نژاد و کاتب به عنوان نواب رئیس و همچنین ادیانی‌راد و بنیادی به عنوان دبیران و قوامی به عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.   انتهای‌ پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان

هرمزگان-جام جم انلاین-راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان شهرستان قشم راه اندازی و سایت جدید تلفن همراه اول در روستای رمکان شهرستان قشم انجام شد.   به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان در راستای توسعه متوازن خدمات ارتباطی و پوشش حداکثری در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری مناطق روستایی از اینترنت پرسرعت همراه اول ، سایت همراه اول با تکنولوزی 3G در روستای رمکان شهرستان قشم نصب و راه اندازی گردید .   گفتنی است توسعه و ارتقاء زیرساخت های مخابراتی در تمام حوزه ها با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مناسب به مشتریان در دستور کار مخابرات منطقه هرمزگان می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز