Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:30:25 GMT

یک پنجم شعب اخذ رأی شهر کرمان در مساجد هستند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۳۵۳۷

یک پنجم شعب اخذ رأی شهر کرمان در مساجد هستند

علی بابایی روز دوشنبه در نشست با روسای هیات امنای مساجد شهرستان کرمان افزود: به دلیل وسعت شهر کرمان و تعداد زیاد شعب اخذ رای، ۱۵ نفر از کارکنان فرمانداری به عنوان معین انتخابات تعیین شده‌ و هر یک از آنها تمام امور مربوط به راه‌اندازی ۲۰ شعبه اخذ رأی را انجام می‌دهد.

وی با بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه انتخابات اظهار داشت: ۱۰۸ نفر در حوزه انتخابیه کرمان و راور ثبت نام کرده اند که تاکنون ۲۰ نفر از آن‌ها با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام کرده‌اند و مابقی برای ادامه روند احراز صلاحیت به هیأت نظارت ارجاع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات اجرایی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان تصریح کرد: شعب اخذ رای طی سال های گذشته مورد بازدید و بررسی قرار گرفته‌اند و برحسب تعداد آراء اخذ شده در آن‌ها برخی به دلیل بالا بودن تعداد رأی، تبدیل به ۲ شعبه و یا در نزدیکی آن‌ها شعبه‌ای اضافه شده و یا به دلیل کم بودن آراء شعبه، به جای دیگری انتقال داده شده است.

بابایی ادامه داد: تعداد و محل شعب اخذ رأی در شهرستان کرمان نهایی شده و در حال تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در آن‌ها هستم.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه انتخابات گفت: مردم در دوم اسفند سال جاری بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می دهند و اثبات خواهند کرد هنوز بر سر اعتقادات خود و ارزش‌های نظام هستند.

فرماندار کرمان با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است ابراز داشت: نقش مجلس در پیشرفت کشور بسیار مهم است؛ اگر مجلسی مترقی، پیشرفته و انقلابی داشته باشیم که بتواند به لحاظ قانونی مشکلات کشور را حل کند؛ سبب توسعه یافتگی کشور می‌شود.

بابایی با بیان اینکه همه انتخابات‌ها مهم هستند زیرا مردم بخشی از اختیارات خود را به شخص انتخاب شونده واگذار می‌کنند و در حقیقت تصمیم‌گیر امور نظام مردم هستند تصریح کرد: در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام با انواع دسیسه‌ها سعی در سلطه بر کشور دارند؛ هوشمندی و تدبیر مردم در انتخاب افراد شایسته برای قرار گرفتن بر مسند نمایندگی مجلس بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیات اجرایی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: بعد از آنکه دشمنان نتوانستند در جنگ تحمیلی نتیجه بگیرند تهاجم فرهنگی را در پیش گرفتند و امروز هم شاهد یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه مردم هستیم تا شاید بتوانند در پایبندی مردم به نظام خدشه وارد کنند اما ملت با وجود تمام این فشارها پایداری کردند و تمام قد ایستادند.

فرماندار کرمان اظهار داشت: در قضیه گران شدن بنزین دشمنان تمام تلاش خود را کردند که آن را بستری برای ایجاد ناآرامی در کشور کنند که البته فرمایشات مقام معظم رهبری آبی بود بر آتشی که آن‌ها در حال برافروختنش بودند و این نشان دهنده بصیرت بالای مردم و درک صحیح مسائل کشور و توطئه‌های بدخواهان است.

برچسب‌ها کرمان ایرنا فرمانداری کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا فرمانداری کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمان ایرنا فرمانداری کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس

معین الدین سعیدی نماینده چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات، گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است؛ لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد.

وی در گفتگو با ما، با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتار‌ها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است، اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و اینها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند