Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، علی درویش پور در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز دوشنبه دوم دی ماه در استانداری البرز برگزار شد، افزود: تصمیمات کمیته اضطرار تنها با اولویت تامین سلامت شهروندان اتخاذ می شود و تمامی دستگاه های مسئول نسبت به اجرای دقیق مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خودروهای دودزا و تک سرنشین بیشترین سهم را در آلودگی هوای استان دارند تاکید کرد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و ممانعت از تردد اتوبوسهای دودزا بسیار ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز عنوان کرد: تشدید کنترل معاینه فنی تمامی خودروهای دولتی و شخصی و همچنین محدودیت تردد کامیون ها در سطح شهر توسط پلیس راهور اعمال شود.

وی تصریح کرد: تمامی مراکز آموزشی آزاد، اعم از آموزشگاه های زبان و مهدهای قرآن فردا تعطیل است.

درویش پور عنوان کرد: با افزایش غلظت آلاینده ها همچنان شاخص آلودگی برای تمامی گروه ها ناسالم است و باید اکیپ های هلال احمر و اورژانس استان برای ارائه خدمات درمانی و امدادی در سطح شهر استقرار داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: واحدهای شن و ماسه و فعالیت های عمرانی شهرداری ها نیز برای فردا غیرفعال هستند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا تا روز پنج شنبه به قوت خود باقی است.

درویش پور گفت: دستگاه های اجرایی از تردد و ماموریت های غیر ضرور جلوگیری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: پرسنل تمامی ادارات و دستگاه های دولتی که فرزندانشان به مهدهای کودک می روند با مرخصی آنها مساعدت شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا خودروهای دودزا آلاینده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!

دریافت 8 MB کد خبر 846459 برچسب‌ها تعطیلات مجلس شورای اسلامی فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!