Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو ملی پوش استان برای شرکت در رقابت های لیگ جهانی 2020 به اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان دعوت شدند.

به گزارش برنا از قزوین،بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری به دومین اردوی تیم ملی کاراته برای شرکت در لیگ جهانی شیلی دعوت شدند. دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم های ملی از 3 دی ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز و تا 7 دی ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مرحله لیگ جهانی سری آ در سال 2020 به میزبانی سانتیاگو شیلی 20 تا 22 دی ماه برگزار می شود. بهمن عسگری در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم در جایگاه نخست دنیا قرار دارد و شانس اول برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ است.علی اصغر آسیابری هم در همین دسته در جایگاه 11 دنیا قرار دارد و برای رسیدن به المپیک کاراته همراه بهمن عسگری است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی تیم ملی تیم های ملی رقابت های لیگ ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا به میزبانی بیشکک قرقیزستان امروز امین کاویانی نژاد در مرحله نیمه پایانی با برتری مقابل حریف خود از چین جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد.        امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ لی یو از چین را شکست داد و سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد