Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجر و مزد انجام کارهای خیر بر کسی پوشیده نیست. افرادی هستند که با گام‌هایی بسیار ماندگار کاری ارزشی از خود به جای می‌گذارند، اقداماتی که از دل بر می‌آید و برای همیشه به مردم جامعه خیر می‌رساند. ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجر و مزد انجام کارهای خیر بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها عده زیادی در کنار انجام کارهای شخصی و روزمره خویش به دنبال اقداماتی در راستای خیر رساندن به دیگران هستند.

یکی صدقه می‌دهد، یکی با اهدای خون زندگی‌ را به دیگران هدیه می‌دهند و دیگری هم با نشاندن لبخند بر لب کودکی یتیم حس انسان دوستی را به جامعه تزریق می‌کند.

در این بین افرادی هم هستند که با گام‌هایی  ماندگار کاری ارزشی از خود به جای می‌گذارند. اقداماتی که از دل بر می‌آید و برای همیشه به مردم جامعه خیر می‌رساند.

اهدای قطعه زمینی با مساحت 800 متر به ارزش یک میلیارد ریال برای ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای نیز  حکایت کار خیر "حاج محمد صفر علی زاده" در بشرویه بوده که روزهای سرد شهروندان این دیار را گرمایی شیرین بخشیده است.

سمنان| کانون خیران کارآفرین و اشتغال در 8 استان کشور راه‌اندازی می‌شودخیران استان بوشهر 13 میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردندخیران حوزه سلامت در کاشان ساماندهی می‌شوند

این خیر بزرگ خدمت به خلق را تنها هدف خود از اهدای این زمین می‌داند و معتقد است شایسته‌ترین سرنوشت را برای این قطعه زمین انتخاب کرده است.

طی مراسمی صبح دوشنبه به منظور ترویج هر چه بیشتر فرهنگ انسان دوستی، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بشرویه از این انسان شریف قدردانی شد.‌

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با اشاره به اهمیت وجود پایگاه در امدادرسانی بیان کرد: با توجه به کمبود پایگاه جاده‌ای در بشرویه کار این خیر بسیار ارزشمند بوده و توشه‌ای اخروی برای وی است.

رمضانیان‌مقدم با اشاره به پیگیری‌های انجام شده توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برای ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در بشرویه بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های روستا و قرار گرفتن در محور جاده‌ی پرتردد بشرویه- طبس امید است احداث این پایگاه با کمک‌های مردم و مسئولان تسریع شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر مکاتبات و اقدامات اولیه برای احداث پایگاه انجام شده امید است عملیات اجرایی آن هم هر چه سریع تر با کمک مردم، خیرین و مسئولان آغاز شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بشرویه افزود: ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای در این مسیر نه تنها در راستای نجات مصدومین در تصادفات و حوادث جاده‌ای نقش مهمی ایفا می‌کند بلکه در امدادرسانی سریع و به موقع در حوادثی مانند سیل، زلزله و سایر حوادث طبیعی و غیر طبیعی اثرگذار است.  

وی خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ انسانی و ارزشی  در جامعه شد و اظهار داشت: بدون شک اقدام این خیر بزرگ علاوه بر مباحث معنوی، الگویی برای دیگران خواهد بود.

رمضانیان‌مقدم یادآور شد: این پایگاه امداد و نجات بین شهری در کیلومتر 35 محور بشرویه - طبس واقع در روستای اصفاک از توابع بخش مرکزی شهرستان بشرویه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ 252/ز

R41348/P/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • مادر شهید علی محمدی مقدم آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید علی محمدی مقدم در بشرویه 
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها