Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@07:29:02 GMT

زمان پخش «فصل امتحان» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۴۸۹۶

زمان پخش «فصل امتحان» مشخص شد

خبرگزاری میزان- سری جدید برنامه «فصل امتحان» از اول دی هر شب روی آنتن شبکه امید رفته است. تاریخ انتشار: 14:05 - 02 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۵۷۵

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سری جدید برنامه «فصل امتحان» از اول دی هر شب روی آنتن شبکه امید رفته است. این شبکه با همکاری و مشارکت داوطلبانه و رایگان دبیران مجرب بدون جنبه تبلیغاتی بسته‌های آموزشی موسسات مختلف و با هدف اعتلای عدالت آموزشی و برخورداری دانش آموزان سراسر کشور از آموزش با کیفیت و همچنین با توجه به تعطیلی مدارس در برخی کلان شهر‌ها به علت آلودگی هوا و جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برنامه «فصل امتحان» را روی آنتن می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   در هر قسمت از برنامه «فصل امتحان» در ۳ بخش ۲۷ دقیقه‌ای به آموزش ۳ درس از پایه‌های مختلف پرداخته می‌شود. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما  اینجا کلیک کنید این برنامه به آموزش دروس تخصصی و مهم ویژه دوره دوم متوسطه در رشته‌های ریاضی‎ و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی اختصاص دارد.   برنامه «فصل امتحان» به تهیه کنندگی و اجرای سعید شهبازی از ۱ دی تا ۲۷ دی روز‌های شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰ و روز‌های چهارشنبه تا جمعه ساعت ۹:۳۰ روی آنتن شبکه امید می‌رود.   فصل قبل این برنامه نیز به علت عدم امکان بازگشایی مدارس در مناطق سیل‌زده کشور و با هدف جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان این مناطق از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد ۹۸ از شبکه امید پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانش آموزان رسانه ملی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد

سریال «خط رو خط» قرار است سه روز در هفته با بازی رضا شفیعی‌جم و موضوعات مختلف روی آنتن شبکه نسیم باشد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم اعلام کرد که قرار است به سمت سریال‌سازی بروند. 

او به خبرنگار تسنیم گفت: طنز آیتمی داریم که به نام «خط روی خط» با محوریت رضا شفیعی‌جم ساخته خواهد شد.   

حالا خبر از «خط رو خط» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی و کارگردانی پریناز آل آقا به گوش می‌رسد که با موضوع طنز اجتماعی شنبه تا دوشنبه هر هفته ساعت 19 روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.

.

نگاهی دیگر به کارنامه تلویزیون در ایام رمضان و نوروز 1403

این مجموعه با محوریت فرهنگ آپارتمان‌نشینی، فضای مجازی، راهنمایی و رانندگی، خانواده، اخلاق، کودک و نوجوان و ازدواج با نقش آفرینی رضا شفیعی‌جم، خشایار راد، سالار کریمخانی، حمید نیک نبرد و .... از امشب شنبه 25 فروردین‌ماه پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند بازپخش این برنامه را در ساعت 8 صبح روز بعد از این شبکه ببینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟
  • ببینید | برنامه ویژه شبکه یک هم‌زمان با شروع حملات ایران علیه اسرائیل
  • «شکرستان» به آنتن بازگشت/ پخش از شبکه یک
  • تاریخ و زمان امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۳ | برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • تاریخ و زمان امتحان نهایی خرداد 1403 | برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • اعلام زمان امتحان نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم
  • تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد
  • «خانه» جدید به شبکه یک آمد و «تهران بیست» جدید به شبکه تهران
  • راهکارهاى کاهش اشتباه در امتحانات