Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@20:03:52 GMT

دستگیری ۴ نفر شکارچی متخلف شیروانی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۴۹۸۵

دستگیری ۴ نفر شکارچی متخلف شیروانی

خراسان شمالی- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیروان گفت: در طی یک هفته و در دو مرحله ۴ نفر از شکارچیان متخلف شیروانی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی، حمید فخرانی افزود: در طی یک هفته و در حین گشت و کنترل مناطق سطح شهرستان به منظور جلوگیری از تخلفات شکار و صید ۴ نفر از شکارچیان متخلف شیروانی که در مناطق آزاد شیروان اقدام به شکار غیر مجاز کرده بودند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از متخلفین یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی،۱۲ عدد فشنگ ،۲ عدد فشنگ غیر مجازچهارپاره،یک دستگاه دوربین شکاری ، اعضاء لاشه یک راس گراز ،یک قطعه کبوتر و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد .

کشف یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول غیرمجاز

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج از دستگیری یک نفر شکارچی متخلف و کشف یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول غیرمجازدر شهرستان فاروج خبر داد.

عبدالرحمن زحمتی گفت: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان فاروج طی بازرسی از منزل یک متخلف موفق یه کشف یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول غیرمجاز و یک عدد فشنگ چهار پاره دست ساز به همراه تعدادی فشنگ ساچمه زنی شدند.

متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شکارچی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف

به گزارش صدای ایران به نقل از مهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود.

شایان ذکر است، وی در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان