Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: شبکه‌های علمی به جای مراکز آموزش عالی دولتی با ماموریت‌های خاصی که تعریف خواهند شد، به فعالیت می‌پردازند.

علی خاکی، صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: طرح ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی توسط وزیر علوم آغاز شد. همچنین غلامی قصد دارد اجرای طرح را با اختیارات کامل پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاکی صدیق با بیان اینکه طرح ساماندهی آموزش عالی در سال ۹۷ و نیمه اول ۹۸ انجام شده بود که امروز ۲ دی ماه ۹۸ تکمیل و نهایی شد؛ اظهار کرد: در حقیقت ضروری‌ترین مسئله در این راستا تعیین یک مجری در راستایی تحقق طرح ساماندهی آموزش عالی بود که خوشبختانه انجام شد.

معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه طرح ساماندهی آموزش عالی از سال ۹۹ اجرا خواهد شد؛ تصریح کرد: آماده سازی و فضاسازی برای اجرایی کردن طرح ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بسیار حائز اهمیت است. اکنون در حال ایجاد این فضاسازی هستیم.  

خاکی صدیق ادامه داد: اینکه طرح ساماندهی آموزش عالی از کدام مراکز آغاز خواهد شد و در چه بازه زمانی رخ خواهد داد بستگی به مجری طرح دارد.

وی با تاکید بر اینکه تعداد مراکز آموزش عالی دولتی ما با اجرای طرح ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کمتر خواهد شد، گفت: با اجرای این طرح برخی مراکز ادغام و یا تجمیع می‌شوند. همچنین استان‌ها دارای شبکه‌های علمی تولید خواهند شد به طوری که این شبکه‌ها به جای موسسات کنونی با ماموریت‌های خاصی که تعریف می‌شود به فعالیت می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی خاکی صدیق ساماندهی آموزش عالی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سعید شهند افزود: تهیه علوفه برای حیات وحش، تهیه بسته‌های آموزشی زیست محیطی و آبیاری درختان پارک ملی دریاچه ارومیه از جمله احکام سبز صادر شده هستند.

او با ابراز امیدواری درخصوص تبدیل شدن این احکام به رویه‌ای خاص افزود: متخلفان حوزه حفاظت محیط زیست باید آگاه باشند، در صورت خسارت رساندن به محیط زیست، مراجع قضایی بر اساس قانون با آنها برخورد کرده و حکم مناسب را صادر می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست با حضور شبانه روزی در مناطق و عرصه‌های طبیعی با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد کرده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

شهند گفت: نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست نیازمند آموزش‌های مستمر است و کارشناسان آموزش و محیط بانان حفاظت محیط‌زیست در سراسر استان نیز با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در طول سال تلاش می‌کنند تا با افزایش آگاهی‌ها و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، میزان تخلفات و جرایم این حوزه به حداقل برسد.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست از همفکری و هم افزایی قاضیان و مسئولان و مدیران دستگاه قضایی در این عرصه بهره‌مند است و حمایت دستگاه قضایی از ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست به عنوان ضابطان قضایی، زمینه برخورد قاطع آنان را در برخورد با متخلفان این حوزه فراهم می‌سازد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • لزوم حکمی‌سازی مراکز علمی برای تولید دانش مبتنی بر بینش
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود