Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@03:54:49 GMT

ایجاد کارگاه فرآوری ماهی در سلسله

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۵۳۵۲

ایجاد کارگاه فرآوری ماهی در سلسله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا سوخته زاری فزود: برای راه اندازی این واحد با ظرفیت ۱۰ فرصت شغلی مستقیم، بیش از  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی اظهار کرد: با فعالیت این واحد، ماهی تولیدی شهرستان به اشکال دودی و بسته بندی روانه بازارهای فروش می شود و  این امر می تواند نقش مهمی در بازاریابی، برندسازی و توسعه صنعت شیلات شهرستان سلسله داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به فعالیت ۵۲ مزرعه پرورش ماهیان سردآبی اضافه کرد: دراین شهرستان سالانه بیش از ۴ هزار تن ماهی قزل آلا تولید و روانه بازارهای مصرف می شود.

سوخته زاری با اشاره به اینکه شهرستان سلسله رتبه سوم تولید ماهیان سردآبی  و رتبه نخست تکثیر را در لرستان دارد، عنوان کرد: با بهره برداری از مجتمع پرورش ماهی دوآب به عنوان تنها مجموعه برخوردار از سیستم مکانیزه با ظرفیت تولید یکهزار و ۵۰۰ تن ماهی در سال، رتبه شهرستان سلسله در سطح کشور، یک پله ارتقا خواهد یافت.

کد خبر 472614 برچسب‌ها شیلات استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شیلات استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد

 دکتر علی سوری اظهار داشت: سال گذشته ۷۳ هزار و ۸۱۹ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های لرستان مراجعه کرده‌اند.
وی افزود: از مجموع افرادی که جهت اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند ۶۱هزار و ۶۸۳ نفر موفق به اهدای خون و ۵۱۶ نفر اهدای پلاکت آفرزیس شدند. 
وی گفت: سال گذشته از مجموع اهدا کنندگان خون ۱۲هزارو ۲۹۲ نفر اهدا کننده بار اولی به جمع اهدا کنندگان خون استان اضافه شدند و سال گذشته ۴ هزار و ۵۹۸ جوان با بازه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال به پایگا ههای انتقال خون استان مراجعه کرده اند و  یکی از رویکرد‌های سازمان انتقال خون در سال جدید افزایش اهدا کنندگان جوانان و بانوان است، با برنامه ریزی و کمک اصحاب رسانه شاهد افزایش حضور جوانان و بانوان اهدا کننده خون باشیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟
  • تحقق شعار سال نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت همه بخش‌ها است
  • کارخانه فرآوری صد‌ها تن انجیر، خرما، انگور و آووکادو را ببینید
  • انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد