Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی بوانات گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک کامیون، میزان 26 تن خرمای فاسد به ارزش 2 میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "سیدابوالفضل مسعودی" اظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح برخورد با کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون حامل بار مشکوک و آن را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سرهنگ "مسعودی" افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، میزان 26 تن خرمای فاسد و غیر قابل استفاده را کشف و راننده را نیز دستگیر کنند. این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برایر نظر کارشناسان، 2 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو قاچاق برنا فاسد خرمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی بلوریجات خارجی در یک انبار کالا در "شورآباد" بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، فردی مقادیر فراوانی کالای خارجی بدون مجوز قانونی با استفاده از خودرو‌های شوتی در این مکان تخلیه و دپوکرده است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار بازدید و ۷ هزار و ۱۲۸ قلم بلوریجات شامل: جا ادویه ای، پیاله، بطری شیر و پارچ فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفت و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود