Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:56:03 GMT

تالار پریسا؛ یکی از بهترین تالارهای تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۶۴۳۴

تالار پریسا؛ یکی از بهترین تالارهای تهرانپارس

اگر به دنبال تالار مناسب برای برگزاری جشن ها و مراسم خود در شرق تهران هستید تالار پریسا را به یاد داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تالار پریسا، تالار پذیرائی پریسا واقع در تهرانپارس بالاتر از میدان پروین (شاهد) نبش خیابان ۲۱۲، با شماره تماس‌های ۷۶۶۸۰۰۴۱ و ۷۶۶۸۰۰۴۳  برای رفاه حال مشتریان خود هر آنچه لازمه یک تالار مناسب با معیارهای استاندارد است در این مجموعه پیاده کرده تا میزبان لحظاتی خاطره‌انگیز از جشن‌ها و میهمانی‌های همشهریان و هم‌وطنان عزیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن غذایی باکیفیت و پذیرایی عالی توسط پرسنل مجرب، تضمین یک دهه تجربه و بقای ماست. از همین رو قبل از برگزاری مراسم، با تست غذاهای متنوع چنین امکانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است که از کیفیت غذا مطمئن شوید.

دسترسی به اتوبان‌های صدر، زین‌الدین و همت مکان ما را نسبت به سایر تالارها متمایز می‌کند تا بدون وقت تلف کردن در مراسم حاضرشده و لحظات بیشتری را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

دارای اتاق‌های عقد مجزا و داخل سالنی با ظرفیت ۵۰ الی ۶۰ نفر

ظرفیت تالار : ۷۰ تا ۵۲۰ نفر با دیزاین دو رنگ زرشکی و فیروزه‌ای

دارای سیستم صوتی و تصویری حرفه‌ای با بهترین نورپردازی

آدرس وب‌سایت : /http://talarparisa.com

تلفن‌های تماس : ۷۶۶۸۰۰۴۳ و  ۷۶۶۸۰۰۴۱

امکانات تالار:

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تالار پریسا بهترین تالار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان قزوین گفت: بهترین و درست‌ترین راه برای برطرف شدن مسائل و معضلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و دولت مصمم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.
 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد. 

وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.

اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • احضار پریسا صالحی برای اجرای حکم حبس
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی