Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@14:05:51 GMT

نقل‌انتقالات نیم‌فصل فرصت طلایی برای گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۶۴۴۱

به گزارش ایلنا، گل‌گهرسیرجان یکی از تیم‌های تازه لیگ برتری شده ایران است که سال‌ها در انتظار رسیدن به سطح اول فوتبال بود، این تیم فصل گذشته با صدرنشینی تا پایان هفته سی‌‌و دوم لیگ فوتبال آزادگان موفق شد تا در مصاف با تیم شهرداری ماشهر به برتری رسیده و همراه تیم شاهین بوشهر به لیگ‌برتر فوتبال ایران صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر کار خودش را در لیگ برتر با هدایت بگوویچ آغاز کرد ولی کسب تنها سه امتیاز از شش بازی در لیگ برتر و حذف از رقابت‌های جام حذفی توسط این مربی باعث شد تا مدیران باشگاه وی را از مربیگری گل‌گهر برکنار کنند.

گل‌گهری‌ها با تغییراتی که روی نیمکت خود با برکناری بگوویچ و حضور مجید جلالی ایجاد کردند، امید داشتند تا بتوانند با این تغییرات از شرایط فعلی رهایی پیدا کنند.

نماینده فوتبال سیرجان با وجود ایجاد تغییرات و هزینه‌های بسیار بالا هنوز نتوانسته بردی در این فصل به دست بیاورد تا با کسب هفت امتیاز و قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول ضمن خطر سقوط به لیگ آزادگان ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را نیز به خودش اختصاص داده باشد.

گل‌گهر جزو باشگاه‌هایی است که مشکی مالی ندارد و حال که بازی‌ها لیگ به تعطیلات برخورده است، پنجره نقل‌انتقالات نیم فصل باز است این تیم تصمیم دارد با به خدمت گرفتن چند مهاجم باتکنیک ضمن تقویت خط حمله تیمش از این شرایط فعلی رهایی پیدا کند اما مشکل وجود داشته این است که اکثر بازیکنان شاغل در لیگ ایران با تیم‌هایشان قراردارند و شرایط جدایی برای آن‌ها مهیا نیست.

به همین دلیل باشگاه گل‌گهر در حال بررسی شرایط چند بازیکن خارجی است که در این بین جدی‌ترین گزینه‌هایی که از ان‌ها برای حضور در این تیم نام برده می‌شود آیاندا پاتوسی وینگر فصل گذشته استقلال و گادوین منشا بازیکن سابق تیم پرسپولیس است.

بر این اساس این باشگاه سیرجانی که در حال حاضر رحمان احمدی دروازه بان سابق پرسپولیس و سپاهان که اکنون در 37 سال دارد را به خدمت گرفته است، ۳، ۲ بازیکن خارجی دیگر هم در تمرینات این تیم حضور دارند تا پس از انجام تست‌های فنی تایید مجید جلالی، با باشگاه گل‌گهر قرارداد امضا کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجید جلالی وینگو بگوویچ گادوین منشا آیاندا پاتوسی گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت فدراسیون فوتبال نوشت: با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی «مربی» تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۳۱/۱/۱۴۰۳ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

همچنین با اعلام کمیته انضباطی،سید حسین حسینی،دروازه بان تیم استقلال جهت ادای پاره ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.حسینی بعد از بازی با شمس آذر روی مواضع خود در قبال رفتار با تماشاگر اراکی تاکید داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر