Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم محاسبات ذهنی ایران در مسابقات بین‌المللی پاما ۲۰۱۹ با کسب سه مقام قهرمان قهرمانان در این رقابت‌ها، مقام اول تیمی را کسب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روح‌الله مخبریان مدیرعامل مجموعه بین المللی کودکان هوشمند با بیان اینکه با الطاف پرودگار تیم محاسبات ذهنی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جهانی پاما ۲۰۱۹ که در کشور تایلند برگزار می‌شد توانست مقام اول تیمی را برای کشورمان کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم محاسبات ذهنی ایران در این رقابت‌ها با ترکیب کامل و در ۵ سطح شرکت کرده بود افزود: ۵۵ کودک هوشمند و نخبه ایرانی در این رقابت‌های توانستند سه قهرمان قهرمانان، ۴۸ عنوان قهرمانی، سه برگزیده اول در این رقابت‌ها و یک برگزیده دوم را کسب کنند.

مدیرعامل مجموعه بین المللی کودکان هوشمند با بیان اینکه در این رقابت‌ها ۲۴ کشور از ۵ قاره جهان حضور داشتند تصریح کرد: تیم کودکان هوشمند جمهوری اسلامی ایران با کسب ۳ مقام قهرمان قهرمانان از پنج عنوان قهرمان قهرمانان موجود در این رقابت‌ها ضمن کسب مقام اول تیمی جهان رکوردی بی نظیر به جا گذاشت.

مخبریان با بیان اینکه این مسابقات معتبرترین رقابت‌های محاسبات ذهنی در جهان است گفت: مجموعه بین المللی کودکان هوشمند امسال با شعار دوستی مهمّه نه قهرمانی در رقابت‌های سالجاری شرکت کرده بود.

وی درباره تعداد شرکت کننده‌های رقابت‌های پاما ۲۱۰۹ افزود: ۶۱۰ کودک هوشمند از ۲۴ کشور مطرح دنیا در مسابقات محاسبات ذهنی تایلند شرکت کرده بودند.

مدیرعامل مجموعه بین‌المللی کودکان هوشمند با بیان اینکه ۵۵ کودک ایرانی از بین ۳۸۸ دانش‌آموز ایرانی با برگزاری رقابت‌های ملی از سراسر کشور انتخاب شده بودند اظهار داشت: این تیم شامل ۵ نفر از کرج، ۲ نفر از الشتر و ۷ نفر از خرم آباد، یک نفر از اهواز، یک نفر از شهر جم استان بوشهر، ۲ نفر از رشت، ۲ نفر از زنجان، ۶ نفر از ساوه، یک نفر از زیباشهر قزوین، ۲ نفر از قم، یک نفر از مریوان و یک نفر از بانه، یک نفر از سیرجان، ۷ نفر از کرمانشاه و یک نفر از صحنه، ۳ نفر از کیش، یک نفر از همدان، ۲ نفر از میبد، یک نفر از ساری، یک نفر از ورامین، ۳ نفر از عقیق، یک نفر از منطقه ۲ و یک نفر از منطقه ۲۲ و یک نفر از منطقه ۵ و یک نفر از منطقه ۸ تهران هستند.

اعضای انجمن پامای جهانی شامل تایوان، مالزی، تایلند، کانادا، هنگ‌کنگ، آمریکا، آفریقای جنوبی، ویتنام، کره جنوبی، لبنان، عربستان سعودی، استرالیا، هند، روسیه، چین، اردن، فلسطین، قزاقستان، امارات، ازبکستان، مصر، تاجیکستان، یمن و ایران هستند. ضمن اینکه توسعه محاسبات ذهنی و بکارگیری آن در امورات روزانه می‌تواند منجر به عملکرد بهتر ذهن و هوش شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محاسبات ذهنی قهرمانی علمی تایلند کودک هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا