Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن علیپور شامگاه دوشنبه بعد از شکست تیمش مقابل تیم گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما کاملاً بومی است و نسبت به دیدار قبلی خود با تیم گیتی‌پسند، چند بازیکن مهم خود را در این بازی در اختیار نداشت.

سرمربی اهورا با بیان‌اینکه امسال شرایط تیم ما سخت شده است، افزود: در بازی امروز بازیکنان من تلاش زیادی کردند ولی تیم میزبان با استفاده خوب و درست از تجربه بازیکنان خود پیروز میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لیگ برتر فوتسال کشور در فصل جاری شرایط خوبی داشت و تیم‌ها قدرتمند ظاهر شدند و حتی بازیکنان خارجی هم در لیگ برتر حضور یافتند و بازی کردند.

وی گفت: سعی ما بر این است تا در لیگ برتر بمانیم، با این حال تیم اهورا از شرایط سختی برخوردار است و با سایر تیم‌ها قابل قیاس نیست.

علیپور با بیان اینکه تیم‌های بالای جدول از شرایط خوبی برخوردارند، گفت: از تیم اهوار بهبهان حمایتی صورت نمی‌گیرد و اسپانسر نداریم.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های کوچک، مسوولان مرتبط دیدگاه ورزشی ندارند در صورتی که نزدیک به 2 هزار هوادار از بازی‌های تیم ما استقبال می‌کنند.

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و اهورای بهبهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ روز دوشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۳ بر۲ پیروز میدان شد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان هم اینک با ۴۶ امتیاز در رده دوم و اهورا بهبهان با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان بازی جدول رده بندی لیگ برتر لیگ برتر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این بازی که در سالن ۳هزار نفری هندبال شهید الداغی سبزوار برگزار شد پیکان سبزوار توانست در یک بازی برتر ۳۲ بر ۲۸ هوانیروز اصفهان را با شکست بدرقه کند.

یگانه مدیر فنی تیم پیکان سبزوار گفت: بازی خوبی انجام دادیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم تا با کمترین مصدوم و با قدرت بیشتر به مصاف رقبا در هفته‌های آینده برویم.

ربیعی سرمربی تیم هوانیروز اصفهان نیز علت شکست تیمش را مصدومیت ۳ بازیکن این تیم عنوان کرد و گفت: برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیم و به بازی‌های آینده امیدواریم.

تیم هندبال یکان سبزوار با کسب این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در رده هفتم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید