Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@22:48:55 GMT

خبر مشروح ۲۰ دوشنبه ۲ دی ۹۸

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۰۴۵۹

تعیین تکلیف آن دسته از متقاضیان طرح معیشتی که در مرحله اولِ پرداختیِ این طرح، دریافتی نداشتند را از زبان رئیس سازمان برنامه و بودجه در این بخش خبری بشنوید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رهبر معظم انقلاب در پیامی رحلت عالم جلیل آیت الله حاج سیدمهدی خلخالی را تسلیت گفتند.   در نشست شورای عالی مسکن که به ریاست رییس جمهور برگزار شد ، وزارت جهاد کشاورزی هم به واگذاری اراضی منابع طبیعی در حریم شهرها به وزارت راه و شهرسازی مکلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گزارشی از راه اندازی مدار ثانویه رآکتور تحقیقاتی تأسیسات آب سنگین "خُنداب" اراک با هدف کسب دانش فنی در طراحی و ساخت رآکتور‌های اتمی، تولید رادیو ایزوتوپ‌های پزشکی، صنعتی و کشاورزی.   علی ربیعی سخنگوی دولت گفت: حفظ برجام بدون عمل به تعهدات برجامی همه اعضا امکان‌ پذیر نیست. طرف های برجامی می‌دانند در صورت عمل به تعهدات خود در برجام، گام‌های ایران قابل بازگشت است.   کاهش مراکز آموزش عالی دولتی با طرح ساماندهی و دستور فیلترینگ سایت های فروش پایان نامه امروز در شبکه خبر پیگیری شد.   کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با توجه به غلظت آلاینده ها، مدارس استان تهران بجز دماوند و فیروزکوه را تا پایان هفته تعطیل کرده است. مدارس استان البرز هم به جز طالقان و بخش آسارا تا پایان هفته تعطیل است.   زباله سوزی یکی از سرنخ های آلودگی هوای پایتخت است.  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 معیشتی سیلاب اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق