Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نهاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی اعلام سهمیه‌بندی و تغییر نرخ بنزین همانند سایر نقاط کشور در استان خوزستان نیز تجمعات اعتراضی صورت گرفت که این تجمعات در شهرستان ماهشهر با نفوذ عناصر آشوبگر به خشونت کشیده شد.

عوامل مسلح ضمن ممانعت از تأمین مایحتاج ضروری مردم ماهشهر، از تردد خودرو‌های سنگین که وظیفه حمل‌ونقل کالا‌های اساسی کشور را به عهده داشتند نیز جلوگیری کردند

همچنین عناصر مسلح با تیراندازی به‌سوی نیرو‌های نظامی _.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظامی و مردم ماهشهر تعدادی از آن‌ها را شهید و مجروح کردند.

در پی وقوع این حوادث، سازمان اطلاعات سپاه خوزستان با اقدامات دقیق و هوشمندانه، عوامل اصلی تیراندازی به مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی را شناسایی کرد و با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از عوامل مسلح حوادث ماهشهر را دستگیر کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سپاه پاسداران خوزستان تجمع بنزینی نرخ بنزین اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با اشاره به زیر سوال رفتن هیمنه پوشالی رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی در حمله اخیر سپاه، گفت : امروز در حالی پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی می‌دهیم که در روزگاری نه چندان دور ایران اسلامی هیچ جایی در تحولات جهانی نداشت.

 وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت نوظهور به دنیا معرفی کرد، گفت: حتی دیرباورترین ناظران هم اگر انصاف داشته باشند، اذعان می‌کنند که جهان شاهد معرفی یک قدرت نوظهور به نام ایران اسلامی است.

صحرایی با بیان اینکه دست قدرت خدا در حمله ایران به رژیم صهیونیستی نمایان بود، گفت: دشمنان سعی کردند با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود اینگونه القا کنند که پاسخ ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده، غافل از اینکه ایران اسلامی با پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، خود را به عنوان یک قدرت به جهان معرفی کرده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ایران قدرتمند است، تاکید کرد: اگر امروز کسی جرات جسارت به ایران اسلامی را ندارد، به واسطه قدرتمندی ایران اسلامی در لوای اسلام است.

صحرایی ادامه داد: اگر در رخداد‌های اخیر، ایران اسلامی با تلاش فرزندان این مرز و بوم پاسخی به هتاکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه را نمی‌داد، دشمنان دیگر برای حمله به این آب و خاک هیچ حد و مرزی قائل نمی‌شدند و امروز شاید شاهد بمباران‌های سهمگین در گوشه گوشه خاک کشور بودیم و گرفتار همان بلایی می‌شدیم که سر عراق و سوریه آوردند.

وی با اشاره به استفاده دشمنان از ابزار‌های رسانه‌ای برای عوض کردن جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد، گفت: امروز رژیم جعلی صهیونسیتی خود را صاحب سرزمینی معرفی می‌کند که در بیش از ۷۰ سال گذشته هیچ اثری از حضور او در این سرزمین وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه افزود: امیدواریم به یاری خداوند و با تلاش‌های جبهه مقاومت به زودی شاهد نابودی این رژیم کودک کش و غاصب در دنیا باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • هماهنگی میدان و دیپلماسی از عوامل مهم موفقیت عملیات وعده صادق بود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد