Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:30:26 GMT

مدارس تبریز فردا سه شنبه هم تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۰۸۰۴

مدارس تبریز فردا سه شنبه هم تعطیل است

کارگروه اضطرار آلودگی هوای آذربایجان‎شرقی فردا سه شنبه در مدارس تبریز، سردرود و باسمنج را در مقطع مهدکودک، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، کارگروه اضطرار آلودگی هوای آذربایجان‎شرقی برای فردا سه شنبه سوم دی ماه مدارس تبریز، سردرود و باسمنج را در مقطع مهدکودک، پیش دبستانی و ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: این تصمیم به علت تداوم پایداری جوی و ناسالم بودن هوا برای گروه های سنی حساس گرفته شده است.

«محمدباقر هنربر» گفت: در نشست امروز اعضای این کارگروه مقرر شد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از فعالیت واحدهای آلاینده جلوگیری و شهرداری تبریز از هر گونه فعالیت عمرانی که منجر به تشدید آلودگی هوا شود خودداری و پلیس راهنمایی و رانندگی استان هم از تردد خودروهای دودزا جلوگیری کند.

گفتنی است، هوای کلانشهر تبریز از جمعه گذشته در وضع ناسالم برای گروه‌های حساس است و مدارس این شهر با مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، این هفته تعطیل بوده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات طرح ملی فهما کانون های مساجد نماز جمعه استان بوشهر مجلس تعطیلی مدارس ابتدایی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند

به گزارش صدای ایران، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سه شنبه شب این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده‌ها و کندی رفت و امد در شماری از شهر‌های استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

به دلیل ناپایداری‌های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

 

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق