Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:33:17 GMT

دستگیری تعدادی از عوامل مسلح در حوادث ماهشهر

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۱۴۲۶

دستگیری تعدادی از عوامل مسلح در حوادث ماهشهر

به گزارش جماران؛ سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان شامگاه دوشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عوامل مسلح حوادث و اغتشاشات اخیر در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در این اطلاعیه آمده است: در پی اعلام سهمیه بندی و تغییر نرخ بنزین، همانند سایر نقاط کشور در استان خوزستان نیز تجمعات اعتراضی صورت گرفت که این تجمعات در شهرستان ماهشهر با نفوذ عناصر آشوبگر به خشونت کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: آشوبگران با مسدود کردن مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ماهشهر، مانع تردد خودروها در محورهای ماهشهر - اهواز، ماهشهر - بندرامام - آبادان، ماهشهر - هندیجان و ماهشهر - امیدیه شدند و با به‌کارگیری سلاح، امنیت شهروندان ماهشهری را به مخاطره انداختند.

عوامل مسلح با جلوگیری از تامین مایحتاج ضروری مردم ماهشهر و ممانعت از تردد خودروهای امدادی و گروگانگیری رانندگان، از تردد خودروههای سنگین که وظیفه حمل و نقل(صادرات و واردات) کالاهای اساسی کشور را به عهده داشتند، جلوگیری کردند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: درچنین شرایطی عناصر مسلح با تیراندازی به سوی نیروهای نظامی انتظامی و مردم ماهشهر تعدادی از آن ها را شهید و مجروح کردند که این اقدام موجب ایجاد وحشت و اخلال در امنیت عمومی شهروندان شهرهای ماهشهر، بندرامام، چمران و طالقانی گردید.

سپاه ولیعصر(عج) در بخش دیگری از این اطلاعیه آورده است: در پی وقوع این حوادث، سازمان اطلاعات سپاه خوزستان با اقدامات دقیق و هوشمندانه، عوامل اصلی تیراندازی به مردم و نیروهای نظامی و انتظامی را شناسایی کرد و با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از عوامل مسلح حوادث ماهشهر را دستگیر نمود.

عوامل دستگیر شده نسبت به انجام اقدامات ضدامنیتی و تشویق اراذل و اوباش برای مسدود نمودن مسیرهای منتهی به شهر، در جهت اخلال در امنیت و فلج نمودن صادرات - واردات و اختلال در فعالیت مجتمع های پتروشیمی و تیراندازی به سمت مامورین نظامی انتظامی و مردم اعتراف کردند.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: باعنایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) عوامل اصلی دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند؛ همچنین سایرعوامل مسلح شناسایی و در حال تعقیب می باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 سپاه پاسداران اغتشاشات ماهشهر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که از روز گذشته با شایعات پیرامون نیمکت تراکتور و طرح اسامی جدید، واکنش منفی شدیدی از سوی هواداران تراکتور به وجود آمده، این باشگاه اطلاعیه جدیدی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مذاکرات باشگاه ⁧تراکتور⁩ برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزء گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

این در حالی است که چند روز پیش زنوزی و نصیرزاده سرمربی بعدی تراکتور را خارجی دانستند اما در این اطلاعیه اشاره خاصی به ملیت سرمربی نشده است.

دیگر خبرها

  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر
  • قدردانی رهبرانقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد
  • رهبر انقلاب: در حوادث اخیر قدرت اراده ملت ایران ظهور کرد
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است