Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر خواهان برخورد با افرادی است که نسبت به سون و رودیگر، شعار نژادپرستانه داده اند.

طرفداری- در جریان دیدار تاتنهام و چلسی در هفته هجدهم لیگ برتر که با برتری 2-0 شاگردان لمپارد خاتمه یافت، رفتارهای نژادپرستانه هواداران تاتنهام خطاب به آنتونیو رودیگر و همچنین هواداران چلسی خطاب به سون هیونگ مین، حاشیه ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم به دلیل اینکه هواداران تیم میزبان در مقابل رودیگر، صدای میمون درآوردند باعث شد تا آنتونی تیلور، بازی را متوقف کند.

اکنون لیگ برتر در بیانیه ای هرگونه رفتار نژادپرستانه را محکوم و اعلام کرد از باشگاه ها و پلیس در برخورد با نژادپرستی کاملا حمایت می کند. در وبسایت لیگ برتر آمده است:

لیگ برتر و باشگاه های ما به هیچ وجه تبعیض و نژادپرستی را تحمل نمی کنند. اگر افرادی خطاب به سون هیونگ مین و آنتونیو رودیگر، رفتار نژادپرستانه ای داشتنه اند باید تنبیه شوند. ما از دو باشگاه چلسی و تاتنهام در پیگیری متخلفان و برخورد با مجرمان کاملا حمایت می کنیم و از مسئولان باشگاه ها خواهان رسیدگی به این موضوع هستیم.

لیگ برتر قدردان میلیون ها هواداری است که در روز بازی های لیگ برتر در ایجاد فضایی مثبت کمک کرده و هرگونه رفتار تبعیض آمیز را محکوم می کنند. لیگ برتر از قوانین و پروتکل های خاصی برای محافظت از بازیکنان، مربیان و مسئولان برگزاری بازی در برابر نژادپرستی استفاده می کند. این پروتکل ها درنظر گرفته شده است تا مطمئن شویم چنین رفتارهایی متوقف شده و با افراد متخلف با پیگیری باشگاه ها و پلیس برخورد می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر

طرفداری | آنچه سازمان لیگ انجام داد هرچند دیر اما بی شک بهترین تصمیم برای پایان دادن به بازی لوس و بی مزه ای بود که داشت رقابت‌ در لیگ برتر را لوث می کرد.

اگرچه سازمان لیگ در همان ابتدای فصل به تمام مديران رسانه باشگاه ها اعلام کرد در بیست و سومین دوره لیگ برتر بیانیه نویسی ممنوع است اما تقریبا ۹۰ درصد باشگاه ها اصلا به این تذکر توجه نکردند چرا که این دستور، بازوی بازدارنده نداشت.

باشگاه ها بیانیه می دادند و کمیته اخلاق به جای برخورد با مدیران رسانه تیم ها و سرپرست همان تیم و جریمه نقدی سنگین باشگاه ها و محروم کردن مدیر تیم (سرپرست تیم) و مدیر رسانه تیم از نشستن روی نیمکت، با دستور موقت؛ افرادی از باشگاه را از حضور در ورزشگاه محروم می کرد و این تنبیه هیچ گونه ثمری نداشت و بازدارنده نبود.

بیانیه نویسی ای که از دیدار سپاهان و استقلال آغاز شد و پس از بیانیه سپاهان، شاهد دیس بک استقلال بودیم!

در ادامه هم چند بار استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و حتی ملوان، استقلال خوزستان، هوادار، نفت آبادان، فولاد، نساجی و ... به جان هم افتادند و این بازی لوس بیانیه نویسی تا جایی ادامه پیدا کرد که یک رقابت بیرون زمین کنار رقابت داخل میدان شکل گرفت.

اما حالا سازمان لیگ کوبنده ظاهر شده و با جرایم سنگین که می تواند بازدارنده باشد، می خواهد مقابل این جریان منفی ایستادگی کند.

هرچند این ترس وجود دارد که جلوگیری از اعتراض باشگاه ها به برخی مسائل و مشکلات از جمله داوری منجر به سواستفاده شود اما جریمه های سنگین سازمان لیگ برای باشگاه هایی که بیانیه بنویسند و مدیرانی که به رقبا حمله کنند و مربیانی که علیه ارکان فوتبال، حتی باشگاه خودشان حرف بزنند، می تواند منجر به برچیده شدن بساط بیانیه نویسی در فوتبال ایران شود.
فقط امیدواریم برخوردها سریع و بلافاصله بعد از تخلف باشد تا باشگاه های رقیب تیم های خاطی، ناچار به نوشتن جوابیه مقابل بیانیه نشوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • آنتونیو رودیگر، بازیگر نقش مکمل رئال مادرید در ضربات پنالتی! + عکس
  • خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم
  • آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم
  • سکوت عامل توهین به لامین یامال شکست
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • نیازمند بیانیه‌ای از سوی ستاد صیانت برای قاچاق فیلم‌ها هستیم
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • امیرعبداللهیان خطاب به کامرون: این حجم از حمایت‌ها از رژیم اسرائیل چه نفعی برای‌تان دارد