Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:41:40 GMT

۲ عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۱۸۴۲

۲ عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت دستگیر شدند

به گزارش ایرنا، «رحیم علیشپور» با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دریافت شکایت‌های مکرر و بیان شفاهی برخی از مردم و مسوولان مبنی بر فساد مالی در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز در شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری سپاه پاسداران و ورود جدی دستگاه قضایی به موضوع، ۲ عضو شورای اسلامی شهر، ۱۳ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت و ۲ نفر دیگر به اتهام سوء استفاده مالی، اخذ رشوه و واسطه گری در اخذ رشوه تفهیم اتهام و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: برای این افراد قرار تامین بازداشت موقت صادر و هم اکنون در بازداشت بسر می برند.
علیشپور با بیان این که تمامی مدارک مورد نیاز آماده و تحقیقات لازم برای تکمیل این پرونده انجام شده، از آمادگی حدود ۴۰۰ نفر برای روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده خبر داد.
وی تصریح کرد: این پرونده مربوط به یک نقطه از شهر پاکدشت است و بررسی و تحقیقات برای سایر محله‌ها نیز ادامه خواهد داشت و با عوامل احتمالی در حوزه‌های مختلف شورای اسلامی، شهرداری و پلیس ساختمانی برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد.
شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد و ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
شورای اسلامی شهر پاکدشت ۹ عضو دارد.
سال گذشته نیز رییس شورای اسلامی شهر شریف آباد دستگیر شده بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام زمان ساخت و ساز سپاه پاسداران شورای اسلامی شهر عضو شورای اسلامی شهر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی وصول پرونده‌ای با موضوع دریافت رشوه یک وکیل رسمی دادگستری از شخصی بابت حل پرونده حقوقی وی در دادگاه کرج، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی گزارش شاکی پرونده و محرز شدن جرم، دستور قضائی را برای دستگیری فرد متهم از مقام قضائی اخذ و وی را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی پس از مواجهه با مدارک پلیسی به جرم خود مبنی بر دریافت رشوه از شاکی پرونده به ۳۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان اعلام کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6064232

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • شاهزاده سرین در کرج دستگیر شد