Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان یزد گفت: در آینده سامانه‌ای را با نام «شفافیت» تشکیل خواهیم داد که طبق آن صلاحیت نامزد‌ها را توسط دانشجویان زیرذره بین قرار دهیم.

همتی، دبیر قرارگاه احمدی روشن استان یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به اقدامات دانشجویان یزدی پیرامون مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: از ماه‌های گذشته سلسله جلساتی را با نماینده‌های مجلس را به همت شورای مرکزی قرارگاه احمدی روشن داشتیم که بخشی از آن را نیز دانشگاه به عهده گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما در کل معاونت مطالبه گری قرارگاه احمدی روشن در این جلسات نقش موثری داشت.

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان یزد افزود: از دیگر کار‌های انجام شده سلسله جلساتی به نام «شفافیت» بود که در حال برگزاری در محل قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان یزد است. پیرامون این جلسات دو هسته تشکیل شده که در حال بررسی شفافیت و صلاحیت نامزد‌های انتخابات است.

وی ادامه داد: پیرامون این اتفاق قرار است در آینده سامانه‌ای را تشکیل داده و طبق آن صلاحیت نامزد‌ها را توسط دانشجویان زیرذره بین قرار دهیم. این طرح قرار است فعلا در استان یزد انجام شود، به همین دلیل با نامزد‌های استان یزد در این خصوص صحبت کرده ایم و هرکدام پذیرفتند تا در این سامانه ثبت نام کنند.

همتی تصریح کرد: قرار است در این طرح نمایندگان با پاسخ به سوالاتی از جانب دانشجویان، منابع مالی، هزینه کردها، وعده‌ها و مواضع خود را شفاف کنند. این طرح را با استان یزد شروع کردیم تا درصورت موفقیت در کشور نیز آن را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استان یزد انتخابات مجلس شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه آیا شرکت راه آهن آثار قیمت های تکلیفی دولت را در صورت های مالی خود برآورد و منتشر کرده یا خیر، گفت: طبیعتا قیمت گذاری پایین یکی از عواملی است که در وضعیت امروز راه آهن نقش اساسی بازی کرده و در عدم توفیق شرکت راه آهن و شرکت های بخش خصوصی بسیار موثر بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه یکی از اقدامات دوره مدیریتی اش ایجاد شفافیت در حوزه ریلی است، گفت: در دولت قبل متاسفانه مدیران سابق با آرایش حساب ها زیان راه آهن را یا کم نشان دادند یا اینکه در یک سال هم راه آهن را سودده نشان دادند. اما در دو سال اخیر با بررسی های سازمان حسابرسی مشخص شد یک زیان شش هزار میلیارد تومانی از عملکرد سال های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ برای ما به یادگار گذاشته اند. نکته قابل تامل اینکه، ما فقط وارث این زیان نیستیم، بلکه در آن زمان مدیرانی که راه آهن را سودده نشان داده اند (با آرایش حساب ها) علاوه بر پاداشی که گرفته اند، باعث شده اند خزانه داری کل کشور بابت سودی که آنها به ظاهر ساخته اند، از ما درخواست مالیات و سود سهم دولت را داشته باشد.

وی گفت: جالب است بدانید که در صورت های حسابرسی شده بندهایی که سازمان حسابرسی برای سال های ۹۷ تا ۹۹ آورده بعضا در یک سال تا ۳۴ بند هم می رسد. این حجم از ابهام و عدم شفافیت در عملکرد آن سال ها بی سابقه است.

حجم ویدیو: 5.44M | مدت زمان ویدیو: 00:02:45 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • سایه‌روشن ویکند دوروزه بانک‌ها