Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس والیبال گفت: پوشیدن لباس تیم‌ملی برای همه بازیکنان افتخار است و قطعا بازیکنی در تیم‌ملی جایگاه دارد حتی شده در حد تجربه که از آمادگی کاملی برخوردار باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود افشاردوست، کارشناس والیبال، درباره عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم‌‍ملی والیبال پیش از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: قطعا انجام بازی تدارکاتی برابری می‌کند با چندین مرحله تمرین و اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه بازی‌های تدارکاتی بار فنی بالایی دارند و بازیکنان در این دیدارها در شرایط مشابه مسابقات قرار می‌گیرند و بی‌شک نقاط ضعف و قوت تیم مشخص می‌شود.

او ادامه داد: علاوه بر این کادرفنی در این دیدارها می‌تواند به ارنج اصلی تیم دست یابد و تکنیک‌های مختلف را امتحان کند. بازی‌های تدارکاتی جایگاه ویژه‌ای در ورزش دنیا دارد و جزو لاینفک ورزش به شمار می‌رود اما اینکه چرا فدراسیون برای تیم‌ملی چنین برنامه‌ای را تدارک ندیده جای تعجب دارد. هر چند که بنده معتقدم این کار را باید 6، 7 ماه پیش انجام می‌دادیم و برنامه‌ریزی می‌کردیم چون در این زمان که همه تیم‌ها در حال تدارک برای حضور در المپیک یا انتخابی المپیک هستند کار تقریبا دشواری است. دقیقا هم اطلاعی ندارم که فدراسیون‌نشین‌های سابق رایزنی برای این کار انجام داده بودند یا خیر، فقط در این مدت اسم تونس را از رسانه‌ها شنیدم که فکر می‌کنم آنهم کنسل شده است. در مجموع من فکر می‌کنم برای حضور در المپیک کار سختی نداریم و با همین روند هم می‌توانیم صعود کنیم ولی بهتر بود بازیکنان قبل از حضور رسمی در مسابقات محک بخورند.

افشاردوست در واکنش به صحبت‌های کولاکوویچ در خصوص اینکه بازیکنان غیر آماده در اردو حاضر شدند اظهار کرد: اینکه برخی از بازیکنان در حال حاضر کم‌کم از اردوها حذف می‌شوند طبیعی است چون اکثر اردوها با تعدادی بازیکن شروع می‌شود در ادامه شاهد ریزش تعداد از بازیکن‌ها می‌شویم و در نهایت هم روزهای آخر اردو با حضور بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین ادامه می‌یاید و این امر کاملا طبیعی است ولی ایکنه می‌گویید کولاکوویچ گفته است بازیکنان حاضر غیر آماده بودند حرف منطقی نیست.

وی افزود: پوشیدن لباس تیم‌ملی برای همه بازیکنان افتخار است و قطعا بازیکنی در تیم‌ملی جایگاه دارد حتی شده در حد تجربه که از آمادگی کاملی برخوردار باشد. شاید منظور سرمربی تیم‌ملی آمادگی روحی و روانی بوده است نه آمادگی جسمانی، بازیکنانی که الان در تیم حضور دارند قطعا به اعتقاد من بازیکنان شایسته و آماده‌ای هستند چراکه هم در طول سال درگیر تمرین هستند و هم پیش از حضور در اردوها در لیگ بازی کردند. علاوه بر این ما مربیان بسیار خوبی در لیگ خودمان داریم که به علم روز آشنا هستند و قطعا بازیکن‌های خوبی را آماده می‌کنند.

دبیر سابق فدراسیون والیبال در پایان درباره حضور شهرام محمودی در اردوهای تیم‌ملی گفت: قطعا ما بازیکن خوبی مانند اسماعیل نژاد و پوریا یلی را در این پست داریم ولی شهرام هم بازیکن بسیار خوب و با تجربه‌ای است که در سال‌های حضورش در تیم‌ملی بسیار مثمر ثمر بود. الان هم در این شرایط فکر می‌کنم با وجود سایر بازیکنان انتخاب شهرام به جا بوده چون این بازیکن هم تجربه بالایی دارد و هم هماهنگی لازم را با سعید معروف بنابراین به نظرم این ترکیب، این تجربه و این هماهنگی در حال حاضر به تیم‌ملی‌مان کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال برنا سعید معروف امیر غفور شهرام محمودی بازی تدارکاتی تیم ملی والبیال دبیر فدراسیون ایگور کولاکوویچ پوریا یلی غفور المپیک 2020 المپیک اسماعیل نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: ما از نتیجه خیلی خوشحالیم اما می‌دانیم که بازی برگشت در پیش است و با حریف قدرتمندی روبه‌رو هستیم که بازیکنان بزرگی دارد. ماموریت ما هنوز تمام نشده اما با این حال خوشحالم که بازیکنان ما، با این پیروزی باعث شادی هواداران شدند. من به عملکردی که بازیکنانم در بازی رفت ارائه کردند، افتخار می‌کنم.

سرمربی آرژانتینی افزود: جو لیگ قهرمانان آسیا با سایر تورنمنت‌ها متفاوت است اما ما بازیکنان خوبی داریم که در مسابقات لیگ قهرمانان راحت بازی می‌کنند. البته کاملا می‌دانیم که با وجود پیروزی 4-2 در بازی رفت، هنوز صعودمان قطعی نشده و بازی برگشت در ریاض باقی مانده است. همه باید برای بازی بعدی آماده شوند.

کرسپو که در دوره حضورش در الدحیل با نتیجه 7-0 مقابل الهلال شکست خورده بود، در واکنش به اینکه امشب آن شکست را جبران کرد، گفت: مهم‌ترین چیز در بازی فوتبال این است که تیم رقابتی باشد، چون در فوتبال باید برای ساختن یک شب بزرگ آماده باشید.

دیگر خبرها

  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد