Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار قهاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش دانش آموزان در حوزه ایمنی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری یک دوره آموزشی در روستای بشر از توابع بخش کوهین را برگزار کرد.

وی افزود: طرح آموزش دانش آموزان و ایمن سازی در مدرسه شهید احمد شریفی و مدرسه علی اصغر اصغری در روستای بشر از توابع بخش کوهین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها در دو بخش ایمن سازی فیزیکی و آموزشی اجرا می‌شود، بطوری که در بخش ایمن سازی فیزیکی با نصب تابلو و علائم، شامل محدودیت سرعت و سبقت ممنوع، خط کشی عابر پیاده، نصب سرعتگاه، نصب چراغ چشمک زن و… بمنظور آرام سازی ترافیک و ایجاد امنیت لازم برای تردد دانش آموزان در محدوده مدارس فراهم می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در طرح ایمن سازی مدارس در روستای بشر در مدرسه شهید احمد شریفی و مدرسه علی اصغر اصغری همراه با توزیع اقلام کمک آموزشی مختلفی شامل بسته لوازم التحریر با چاپ پیام‌های ایمنی، آموزش تئوری قوانین و مقررات ایمنی و ترافیک، برگزاری نمایش و کلاس‌های آموزشی برگزار شد.

در این مراسم برای دانش آموزان این مدارس در قالب اجرای نمایش، نکات ایمنی عبور و مرور از خانه تا مدرسه و بالعکس آموزش داده شد و همچنین به همه دانش آموزان وسایل کمک آموزشی اهدا شد.

کد خبر 4805997

منبع: مهر

کلیدواژه: کلاه ایمنی بوشهر ایلام تعطیلی مدارس شهرکرد آلودگی هوا گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز استانداری تهران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد