Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است از چهارشنبه چهارم دی، دو فیلم سینمایی « زیر نظر » و «سونامی» با موضوع‌های کمدی و ورزشی در سینما‌ها اکران شوند که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

اخبار چهره ها - فیلم سینمایی «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی، تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته و نویسندگی ابوالفضل کاهانی است.

در این فیلم رضا عطاران ، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی، رضا پرستش، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، امیرنوری، سیاوش مفیدی، سیدعلی صالحی، مصطفی راد، عباس جمشیدی فر، سامیه لک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نقش آفرینی می‌کنند.

برخی عوامل این اثر عبارتند از:

نویسنده: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، تدوین: سیامک مهماندوست، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: زهره رحمانی، طراح گریم: عظیم فراین، صدابردار: فرشید احمدی، عکاس: احمدرضا شجاعی، تهیه کنندگان: محمد شایسته، رامبد جوان.

جدیدترین فیلم بلند سینمایی مجید صالحی در مقام کارگردانی، اثری کمدی است که پیش بینی می‌شود با استقبال روبرو شود.

رضا عطاران پس از موفقیت گیشه‌ای فیلم‌های «هزارپا» و «مصادره» که آخرین اکران‌های کمدی او در سینما‌ها بود، حالا با این فیلم برگشته تا دوباره موفقیتش را ادامه دهد؛ این بازیگر سالی پرکار را در پیش دارد. چنانچه نامش در فهرست چند فیلم رسانه‌ای شده است. حالا باید دید آقای بازیگر دوباره می‌تواند یکه تازی کرده و در صدر پرفروش‌ها قرار بگیرد.

« سونامی » اولین فیلم بلند سینمایی میلاد صدرعاملی در مقام کارگردانی است که تهیه کنندگی آن را علی سرتیپی عهده دار بود و در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

بهرام رادان ، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، فرشته حسینی، رعنا آزادی ور، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری و... بازیگران این اثر هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده:

در آخرین اردوی تیم ملی تکواندو، سرمربی و سه تن از بهترین بازیکنان تیم در دانمارک پناهنده شده و به ایران بازنگشته‌اند. این فرصتی است که خسروی، سرمربی قدیمی و کهنه کار بعد از سال‌ها بازگردد و کار نیمه تمامش را به پایان برساند.

برخی عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی فیلمنامه‌نویس: میلاد صدرعاملی، علی اصغری و محمدرضا صدرعاملی مدیرفیلمبرداری: پیمان شادمانفر چهره‌پرداز: عباس عباسی طراح صحنه: امیرحسین حداد طراح لباس: غزاله معتمد تدوین: بهرام دهقانی صدابردار: مهران ملکوتی صداگذار: بهمن اردلان موسیقی: کریستف رضاعی جلوه‌های ویژه میدانی: ارشا اقدسی جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار عکاس: نوشین جعفری.

بهرام رادان در نقش مرتضی نژادی، مهرداد صدیقیان در نقش بهداد مقیمی، علیرضا شجاع‌نوری در نقش استاد خسروی، رعنا آزادی‌ور در نقش پریسا، فرشته حسینی در نقش ترگل ابراهیمی، امیرمهدی ژوله در نقش دشتی، محمدرضا غفاری در نقش رضا، علیرضا استادی، امیر شریعت در نقش دکتر فیلم هستند.

بهرام رادان بازیگر اصلی «سونامی»، هم اکنون با فیلم سینمایی «آشفتگی» در سینما‌ها حضور دارد.

یکی از کمبود‌های سینمای امروز ما نبود فیلم‌های ورزشی است که اگر به خوبی ساخته شود نشان داده با استقبال روبرو خواهد شد با این اوصاف باید دید «سونامی» چه موفقیتی در گیشه به دست می‌آورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زیر نظر رامبد جوان رضا عطاران مجید صالحی سونامی بهرام رادان مهرداد صدیقیان جشنواره فیلم فجر سونامی فیلم سینمایی بهرام رادان رضا عطاران زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری

tags # بهرام افشاری ، بازیگران سینما و تلویزیون ایران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اعتراف جالب بازیگر خانم درباره رضا عطاران (فیلم)
  • (تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • (تصاویر) نوروز در آتشکده بهرام در یزد
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • بازگشت بهرام افشاری به صحنه تئاتر
  • بازدید رایگان از موزه ملی تا ساعت ۲۲ امشب/اجرای برنامه های متعدد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت