Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: طی هفت ماه نخست سال جاری 191 میلیون تومان صدقه به صورت الکترونیکی جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید جواد وزیری نژاد با اشاره به جمع آوری صدقات به صورت الکترونیکی در استان قم اظهار کرد: جمع آوری صدقات از طریق USSD  از ماهی یک تا دو میلیون تومان به ماهی تا 28 میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تبلیغات برای افزایش رقم جمع آوری صدقات الکترونیکی در استان قم انجام دادیم، طی هفت ماه نخست سال جاری 191 میلیون تومان صدقه به صورت الکترونیکی جمع آوری شد.

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: صدقات جمع آوری از صندوق‌های صدقات معابر در استان در مناطقی همچون پیرامون حرم حضرت معصومه(س)، عوارضی اتوبان قم-تهران و میدان شهید مطهری بیشتر از مناطق دیگر است.

وزیری نژاد با اشاره به پیشرو بودن مردم منطقه نیروگاه در پرداخت صدقات اظهار کرد: فراوانی صندوق صدقات خانگی در منطقه نیروگاه بیشتر از مناطق دیگر شهر قم است و رقم جمع آوری شده از صندوق‌های صدقات خانگی در این منطقه نسبت به مناطق دیگر شهر بالاتر است.

وی ادامه داد: جمع آوری کمک‌های مردمی در سرفصل‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون و روزهای سه شنبه، پنج شنبه و جمعه در مکان‌هایی همچون اطراف حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و مصلی قدس صورت می‌گیرد.

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: از ظرفیت حضور زائرین و نمازگزاران در مکان‌های مذهبی استان برای کمک به کمیته امداد استفاده می‌شود، رقم این کمک‌ها در مناسبت‌هایی همچون عید غدیر بیش از هر روزهای دیگر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم حرم حضرت معصومه قم کمیته امداد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، زاهدی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ورامین با اعلام این خبر گفت:  شورای مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با هدف جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر، مسئول تدوین شیوه نامه جدید جمع آوری این افراد در شهرستان ورامین شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری قطره قطره آب برای خانواده | ببینید
  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • مرتضوی: استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است
  • کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • استقبال از طرح «کالابرگ الکترونیکی» حدود ۹۵ درصد است
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین