Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@10:31:37 GMT

حمایت انجمن خیرین قرآنی خراسان شمالی از مؤسسات

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۳۹۴۶

حمایت انجمن خیرین قرآنی خراسان شمالی از مؤسسات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اعضای انجمن خیرین قرآنی استان خراسان شمالی، طی جلسه‌ای اعلام کردند که از فعالیت‌های قرآنی مؤسسات و خانه‌های قرآن استان حمایت می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ نشست هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت خراسان شمالی و رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با انجمن خیرین قرآنی این استان در محل اتحادیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان شکری، اکبرزاده، براتی و آقامیرزایی از خیرین عضو انجمن، درباره حمایت‌هایی که در سطح شهرستان‌های استان از مؤسسات و خانه‌های قرآن دارند، گزارشی را ارائه کرد.

پس از صحبت‌های حمزه بابایی‌مقدم، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان و درخواست‌هایی که اعضای هیئت مدیره اتحادیه داشتند، مصوباتی در این جلسه تصویب شد که به آنها اشاره می‌شود.

چون هنوز انجمن خیرین قرآنی به ثبت نرسیده است، مقرر شد از شماره حساب اتحادیه در یکی از بانک‌های استان برای جذب مشارکت‌های مردمی استفاده شود.

همچنین اکبرزاده، یکی از خیرین و نماینده آستان قدس در استان، قول‌هایی برای حمایت از برنامه‌های قرآنی از محل نذورات امام رضا(ع) به منظور ساخت و تأمین مکان مؤسسات قرآنی در استان داد.

در این جلسه مقرر شد، جلسه مجمع سالیانه انجمن بعد از انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اوایل سال جدید برگزار شود، همچنین در جلسه آینده با حضور اعضای قبلی، اعضای جدید نیز شناسایی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مؤسسات قرآنی تشکل های قرآنی انجمن خیرین قرآنی امور قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد