Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان  حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در نامه‌ای به استاندار زنجان در خصوص دپوی فیلتر کیک‌های موجود (پسماند‌های سرب و روی) خواستار تسریع در امورات شد و گفت: موضوع پسماند‌های سرب و روی نگرانی‌هایی در مسائل زیست محیطی فراهم کرده است و در سفر ریاست معزز قوه قضائیه به استان زنجان مورد تاکید قرار گرفته است که این حاکی از اهمیت موضوع و اهتمام قوه قضائیه برای جبران خسارت‌های زیست محیطی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:متأسفانه علیرغم سپری شدن مدت زمان طولانی و استمرار آسیب‌های ناشی از عدم اجرای طرح، شرکت موصوف کماکان منتظر مهیا شدن بستر برای اجرای تعهدات می‌باشد و طبق تصمیمات معموله مقرر شده بود شرکت بهین فراور بعنوان مجری طرح، محل جدید تایید شده از سوی محیط زیست که در حوالی روستای مرصع می‌باشد ظرف ۳ ماه انتقال پسماند به محل مورد نظر صورت گیرد که متاسفانه اقدامات لازم و موثر در این خصوص صورت نگرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه در حال حاضر طرح متوقف شده و علیرغم تأکیدات موکد در جلسات مختلف تا به امروز اقدام اقناعی موثری برای اهالی محل صورت نگرفته و برابر گزارش شرکت موصوف اهالی روستا از دپوی پسماند در محل ممانعت می‌کنند اظهار کرد:انتظار ما از استانداری این است که دستورات لازم به ادارات زیربط جهت پیگیری امورات و مذاکره اقناعی با اهالی روستای محل را برای اجرای طرح انجام دهد تا دستگاه‌های اجرایی در این مورد به وظایف قانونی خود عمل نمایند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد