Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@06:21:13 GMT

اصطکاک آرتتا و لاکازت در تمرین آرسنال(عکس)

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۵۸۵۳

اصطکاک آرتتا و لاکازت در تمرین آرسنال(عکس)

در آستانه دیدار آرسنال و بورنموث در روز پنج‌شنبه، میکل آرتتا در تمرین آرسنال تلاش زیادی برای جا انداختن ایده‌های خود برای بازیکنان این تیم داشت و به خصوص توصیه‌های زیادی به الکساندر لاکازت می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز پنج‌شنبه در حالی به مصاف بورنموث می‌رود که این اولین بازی میکل آرتتا به عنوان سرمربی این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتتا که پیش از این نفر دوم کادر منچسترسیتی بود روز یکشنبه به صورت رسمی سکان هدایت توپچی‌ها را بدست گرفت و یک روز قبل از آن از روی سکوها شاهد تساوی بدون گل آرسنال مقابل اورتون بود.

 

آرتتا تا امروز دو جلسه تمرین با بازیکنان آرسنال برگزار کرده. در آستانه سفر به جنوب انگلیس برای دیدار با بورنموث، خبرنگاران از جدیدترین تمرین آرسنال گزارش کردند که آرتتا که سعی دارد ایده‌های خود را به بازیکنانش بشناساند به خصوص ستاره‌هایی مثل اوبامیانگ، نیکلاس په په، مسوت اوزیل، ریس نلسون و الکساندر لاکازت را تحت فشار گذاشته است.

 

 

در جریان این تمرین یک صحنه که بین آرتتا و الکساندر لاکازت اتفاق افتاد توجه مخاطبان را جلب کرده است. در فیلم منتشر شده از تمرین آرسنال، در این صحنه لاکازت از آرتتا می‌پرسد که بهتر نیست در یک حرکت تکنیکی، توپ را با پشت پا بزند و آرتتا در پاسخ دستهای خود را به علامت منفی تکان می‌دهد.

 

 

آرتتا که گمان می‌کند لاکازت مقصود او را متوجه نشده به لاکازت می‌گوید:" پشت پا نه، فرم بدنی‌ات را درست کن و ادامه بده".

 

لاکازت در بازی روز شنبه آرسنال مقابل اورتون نیمکت‌نشین بود و از زمان پیروزی 2-1 توپچی‌ها مقابل برایتون در اوایل ماه جاری میلادی دیگر برای این تیم بازی نکرده است.

 

آرسنال مایکل آرتتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان از ویلیام سالیبا انتقاد کرده و اعلام کرد که چرا مدافع آرسنال بازیکن ثابت تیم ملی فرانسه نیست.

سالیبا علیرغم بازی در آرسنال در لیگ برتر زیر نظر میکل آرتتا، برای بازی با فرانسه با مشکل مواجه شده است. دشان برای دقایقی در مورد عملکرد سالیبا در فرانسه صحبت کرده و فاش شد که چرا او در حال حاضر در تیم ملی دچار مشکل شده است.

دشان به خبرنگاران گفت:"او فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد اما کارهایی را هم انجام می‌دهد که من خیلی دوست ندارم. در تیم ملی او زمان بازی محدودی دارد اما وقتی بازی می‌کند، لزوماً خوب پیش نمی‌رود. سیستم در حال حاضر از او حمایت نمی‌کند، اما او اینجاست. دایو اوپامکانو زمان بازی داشته و شاید ویلیام کمتر.

روی وضعیت بازیکنان خاصی، مطمئنم که استقامت می‌کنم چون می‌تواند اعتماد به نفس اشتباه یا مشکلات کوچک باشد که تغییر کند. برخی نگرانی ندارند، برخی به زمان بازی نیاز دارند. ویلیام زمان بازی کمتری داشته و همین به او اجازه نمی‌دهد خیلی آرام باشد."

سالیبا تنها 12 بازی ملی برای فرانسه دارد و امیدوار است در بازی دوستانه امشب مقابل شیلی که به میزبانی مارسی برگزار می‌شود، حضور داشته باشد. ستاره آرسنال در شکست 2-0 فرانسه مقابل آلمان بازی نکرده بود.

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد