Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@15:43:08 GMT

قتل چوپان دهلرانی با سلاح سرد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۵۸۶۳

قتل چوپان دهلرانی با سلاح سرد

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از قتل صاحب گله 63 ساله با سلاح سرد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "منوچهر مکی"، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در این شهرستان بلافاصله فرمانده انتظامی شهرستان به همراه دادستان،  بازپرس و سایر عوامل بررسی صحنه جرم در محل اعلامی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از قتل مردی 63 ساله با هویت معلوم بوسیله سلاح سرد را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: بنا به اظهارات خانواده مقتول، نامبرده در حال نگهداری تعدادی احشام بوده که احشام وی توسط ضارب یا ضاربین مورد ربایش قرار گرفته که در ادامه این موضوع ماموران انتظامی به سطح شهر عزیمت و موفق به پیدایش احشام شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله اکیپ‌هایی از پلیس اطلاعات، آگاهی و انتظامی موضوع را به‌صورت ویژه جهت دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار

ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور امروز ۷ فروردین در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۶ رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک بسته پلاستیکی که در زیر یک درخت بود، مشکوک شده و پس از بررسی، ۴ عدد ظرف سفالی عتیقه از داخل آن کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی قدمت این ظروف را مربوط به دوره هزار اول قبل از میلاد اعلام کردند، افزود: ارزش ریالی این اشیاء ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه قاچاق عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند