Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه قنبریان از صدور 370 گواهینامه تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در نه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ قنبریان در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 521 مورد درخواست بازرسی آسانسور در سامانه مربوطه ثبت گردید.

اوافزود: تمامی بازرسی ها از آسانسورهای مجتمع های مسکونی و تجاری، توسط شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران انجام می گیرد و در صورت تایید ایمنی و عملکرد آسانسور توسط شرکت بازرسی، اداره کل استاندارد استان گواهینامه تأییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور را صادر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبریان  در ادامه بر اهمیت ایمنی و ارتقای کیفیت عملکرد آسانسورها تأکید کرد  وگفت: همه آسانسورهای نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد تحت پوشش استاندارد قرار گرفته که این موضوع به همه شهرداریهای استان به منظور لحاظ در صدور پروانه پایان کار ساختمانها ابلاغ شده است. بر این اساس صدور پروانه پایان کار از سوی شهرداریها برای ساختمانهای دارای آسانسور اعم از تجاری، مسکونی و دولتی، منوط به اخذ گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور از اداره کل استاندارد استان شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد ایران پوشش ایمنی آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام از انجام بیش از ۶۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

یادگار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اعلام این خبر، اظهار داشت: بازرسان استاندارد ایلام در سال گذشته 6529 فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام دادند.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: همچنین در این بازه زمانی تعداد 5818 فقره بازرسی و 711 فقره نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان و همچنین 97 فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

دبیر شورای استاندارد استان ایلام هدف از نمونه‌برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • پایش وضعیت منابع و کیفیت آب شرب شهرستان اشنویه
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • بازرسی از هزار و ۱۰۰ زمین بازی و تجهیزات تفریحی در البرز
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • وضعیت ایمنی در جاده های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته