Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروانه نیک مرام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طرح یارانه دستمزد در صورتی که کارفرمایان، فارغ التحصیلان دانشگاهی را به کار گیرند (فارغ التحصیلان شغل اولی) معادل ۳۰ درصد از حداقل دستمزد فرد جدید استخدام به مدت ۱۲ ماه توسط وزارت کار پرداخت می شود و ۷۰ درصد دیگر توسط کارفرما پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد از زمان اجرای این طرح تاکنون توانسته ۵۰۶ نفر شغل اولی را جذب کند و رتبه نخست را در این زمینه به خود اختصاص دهد این در حالی است که استان های دارای رتبه دوم و سوم به ترتیب توانسته اند تنها ۱۳۴ نفر و ۱۲۵ نفر جذب کنند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مبلغ ۱۲۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد و در واقع طرح پرداخت یارانه حقوق و دستمزد برای اولین بار با پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و براساس طرح پیشنهادی این استان مطرح شد.

نیک مرام عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای طرح یارانه حقوق و دستمزد، به عنوان یکی از استان های پایلوت انتخاب شده و هم زمان با هفت استان دیگر این طرح در حال اجرا است.

وی ابراز داشت: کاهش هزینه های نیروی کار برای کارفرمایان، ایجاد انگیزه و تشویق کارفرمایان برای بکارگیری نیروی کار جدید و افزایش فرصت شغلی از اهداف اصلی این طرح است.

طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه ها و سیاست های دولت در حوزه اشتغال در شرایط بحران اقتصادی است، این طرح اکنون در کشور در حال اجراست.

به کارآفرینانی که دانش آموختگان دانشگاهی را به کار می گیرند، یارانه دستمزد پرداخت می شود.

برچسب‌ها بیکاری کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات اشتغال یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیکاری کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات اشتغال یاسوج بیکاری کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات اشتغال یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش از ۹۷۰۰ نفرروز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز ششم فروردین خبر داد.

ایمان سبحان نژاد در جمع خبرنگاران با تبریک حلول سال نو گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ششم فروردین ماه یک هزار و ۲۵۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۴۸۶نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی افزود: ۹ هزار و ۷۶۱ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.

سبحان نژاد بیان کرد: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۷۹ مدرسه و801 اتاق پذیرش شده اند. 

سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 13 پایگاه با یک هزار اتاق برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در سه گره الف ،ب و ج پیش بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد