Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در سفر یک روزه به شهرستان خاتم در نشست کمیته پشتیبانی مدارس صدرا این شهرستان با بیان اینکه مدارس صدرای ولایت با هدف تربیت نیروی طراز انقلاب راه اندازی شده است گفت: ایجاد بستر لازم برای دانش آموزان مستعد در مناطق محروم از دیگر اهداف راه اندازی این مدارس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت ۱۴ باب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان اشاره کرد و افزود: آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان خاتم از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان است که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را با ۳۰ دانش آموز آغاز کرد.

نجیمی از کمبود فضای تحصیلی مناسب و تجهیزات به عنوان مهمترین چالش‌های پیش روی این مدارس یاد کرد و اظهار داشت: اما در شهرستان خاتم این موضوع متفاوت است و علیرغم وجود فضا و زیرساخت‌های مناسب کمبود تعداد دانش آموز مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه برای حفظ این آموزشگاه پیگیری‌های مستمری در مرکز استان انجام و جلسات متعددی برگزار شده است افزود: قطعاً برای حفظ این آموزشگاه نیازمند همراهی مسئولان شهرستان است تا بتواند در سال تحصیلی آینده به فعالیت خود ادامه دهد.

لزوم اجرای سیاست‌های حمایتی برای تشویق جوانان به ازدواج

حجت الاسلام محمد علی جعفری امام جمعه هرات نیز در این نشست با انتقاد از سیاست‌های تنظیم خانواده در کشور گفت: ابتدا باید با سیاست‌های حمایتی جوانان را به ازدواج تشویق کرده و در ادامه با ایجاد بسترهای لازم آنها را سمت فرزندآوری هدایت کنیم.

وی از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به عنوان مکانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: مسئولان شهرستان باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای حفظ آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستان و تقویت آن استفاده کنند.

فرجام فاضلی فرماندار خاتم نیز در این نشست با بیان اینکه در کشوری که نام آن جمهوری اسلامی است قطعاً مسائل فرهنگی و اجتماعی از دغدغه‌های مسئولان آن است، گفت: تربیت نسل برای آینده کشور از جمله مسائلی است که همه مسئولان در هر پستی باید به آن اهتمام داشته باشند.

وی از کاهش جمعیت به عنوان یکی از چالش‌های پیشروی کشور یاد کرد و افزود: باید با کمک یکدیگر برای تغییر فرهنگ جامعه در حوزه فرزندآوری تلاش کنیم البته در این مسیر رسالت دستگاه‌های فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی بسیار مؤثر است.

فاضلی به برکات مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: قطعاً تمام ظرفیت‌های شهرستان را به کار خواهیم گرفت تا در سال آینده این آموزشگاه با قوت به فعالیت خود ادامه دهد.

کد خبر 4806259

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره تبليغات اسلامي يزد مدارس صدرا بوشهر ایلام تعطیلی مدارس شهرکرد آلودگی هوا گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز استانداری تهران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی، براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز (سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز غیر حضوری می‌باشد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

tags # سیستان و بلوچستان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • فعالیت غیرحضوری مدارس نیکشهر،مهرستان،زرآباد ودلگان