Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی فردا: به نظر می رسد هر چه به انتخابات مجلس نزدیک تر می شویم راهبرد تبلیغاتی اصلاح طلبان روشن تر می شود و با صراحت بیش تری درباره آن چه در فکرشان می گذرد صحبت می کنند. البته مطابق با بسیاری از ادوار گذشته ظاهرا باز هم این راهبرد نه بر پایه تبلیغ خودشان بلکه بر پایه تخریب رقیب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته حسین مرعشی یکی از حامیان سرسخت حسن روحانی و از اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی در گفتگویی با شرق نسبت به تایید صلاحیت محمدباقر قالیباف تشکیک وارد نموده و گفته است اگر شهردار اسبق تهران تایید نیز شود باید نسبت به مسائل مختلفی از جمله املاک نجومی پاسخ دهد. 

همان طور که در ابتدای این نوشته آمد، راهبرد اصلاح طلبان روز به روز شفاف تر می شود و آن هم تخریب کسی است که او را بزرگترین رقیب خود در انتخابات آتی می دانند. رفتارهای عصبی برخی اصلاح طلبان پس از ثبت نام قالیباف در انتخابات مجلس نشان داد که آن ها می دانند رقیبی جدی برای آن ها وارد انتخابات شده است که با وجود همه تخریب هایی که علیه او روا داشته اند هم چنان حضورش می تواند صحنه انتخاباتی را به هم بریزد و صندلی های لرزان اصلاح طلبان را لرزان تر کند. 

این مساله خصوصا زمانی اهمیت بیش تری پیدا می کند که دولت مورد حمایت آن ها در 92 و 96 علی رغم همه وعده ها حالا به یک کابینه متزلزل تبدیل شده است که هر روز خسارت بیش تری به کشور وارد می کند. 

علاوه بر آن فهرست مورد حمایت اصلاح طلبان در مجلس تهران نیز چنان عملکرد فاجعه باری داشت که امید اصلاح طلبان را به ناامیدی مطلق تبدیل کرده و از هم اکنون بسیاری از آن ها خود را از پیش باخته می دانند. 

با این حال حسین مرعشی که نشان داده است علاقه مند به سوال پرسیدن از کاندیدهای مجلس است بهتر است از هم طیف های خود این سوالات را نیز بپرسد:

1- وعده های متعدد برای ثبات اقتصادی و عدم بازگشت به بی ثباتی دو سال آخر دولت احمدی نژاد به کجا رسید؟

2-آن همه تشویق مردم و تکرار می کنم ها که نتیجه اش حضور عارف و دوستان او در مجلس شد چرا به فراکسیونی با یک رئیس با روزه سکوت مانند عارف ختم شد؟

3- اصلاح طلبان مجلس در این 4 سال دقیقا کدام مشکل از مردم را حل کرده اند که حالا دوباره پای به میدان رقابت گذاشته اند؟

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام این خبر گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی برای این منظور ارائه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند