Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستاد ملی مبارزه با دوپینگ دومین مرحله از اسامی ورزشکاران دوپینگی را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 12:42 - 03 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۸۶۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) دومین مرحله از اسامی ورزشکاران دوپینگی سال ۲۰۱۹ که تمام مراحل مدیریت نتایج آنها در این ستاد سپری شده و احکام قطعی آنها به تایید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) رسیده است را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخلف این ورزشکاران به سال ۲۰۱۹ (از دی ماه ۱۳۹۷ تا دی ماه ۱۳۹۸) مربوط است و در ماه‌های گذشته پروسه قانونی بررسی پرونده آنها انجام شد. از نکات عجیب این لیست حضور یک فوتبالیست سابق لیگ برتری در آن بوده که به دلیل مصرف متادون 4 سال محروم شده است. 

احکام قطعی به این شرح است:

۱- مهدی جعفرزاده از وزنه‌برداری به دلیل مصرف مواد ممنوعه متاندینون و متنولون به مدت چهارسال (از 5 بهمن ۱۳۹۷ تا 4 بهمن ۱۴۰۱) محروم شد.

۲- سیداحسان موسوی محمدی از وزنه‌برداری به دلیل مصرف ماده ممنوعه تاموکسیفن به مدت چهارسال (از 5 اسفند ۱۳۹۷ تا 4 اسفند ۱۴۰۱) محروم شد.

۳- محمدشیرخانی از دوچرخه‌سواری به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت چهارسال (از ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ تا ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) محروم شد.

۴- مصطفی ماهی از فوتبال به دلیل مصرف ماده ممنوعه متادون به مدت چهارسال (از 21 فروردین 1398 تا 20 فروردین 1402) محروم شد.

۵ - وحید دهقان‌زاده از دوچرخه‌سواری به دلیل مصرف ماده ممنوعه متیل فنیدیت به مدت دو سال (از 2 شهریور 1398 تا اول شهریور 1400) محروم شد.

۶ -محمد مرادنیا از پاورلیفتینگ به دلیل مصرف مواد ممنوعه متاسترون، اکسی متولون و متیل فنیدیت به مدت چهارسال (از 10 اسفند 1397 تا 9 اسفند 1401) محروم شد.

۷- محمدحسین مصطفایی از پاورلیفتینگ به دلیل مصرف مواد ممنوعه متاندینون و تاموکسیفن به مدت چهارسال (از 10 اسفند 1397 تا 9 اسفند 1401) محروم شد.

۸- رضا قهرمانی حاج باغلویی از قایقرانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت چهارسال (از 20 شهریور 1398 تا 19 شهریور 1402 ) محروم شد.

۹- مهدی حسن زاده از فوتسال به دلیل مصرف مواد ممنوعه متاندینون و فروزماید به مدت چهارسال (از 23 شهریور 1398 تا 22 شهریور ۱۴۰۲) محروم شد.

۱۰- مصطفی بیانی آهنگر از قایقرانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه اکساندرولون به مدت چهارسال (از 13 مهر 1398 تا 12 مهر 1402) محروم شد.

۱۱- محمدحسین حاج محمدی از هندبال به دلیل مصرف ماده ممنوعه اکساندرولون به مدت چهارسال (از 13 مهر 1398 تا 12 مهر 1402) محروم شد.

۱۲- رویا قنادان از تیراندازی به دلیل مصرف ماده ممنوعه پروپرانولول، توبیخ کتبی شد.

بیشتر بخوانید: حکم ۱۲ ورزشکار دوپینگی اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پزشکی ورزشی ایران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ فدراسیون پزشکی ورزشی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی

کمیته انضباطی برای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک جریمه‌ای نقدی را در نظر گرفت و از محرومیت تعلیقی وی رفع شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص است و با استناد به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

 

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه 1004 پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره 224 نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست