Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@16:07:33 GMT

یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۸۳۲۲

یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

ده‌ها تن از شهرک‌نشینان یهودی امروز (دوشنبه) با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد مبارک الاقصی یورش آوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، اداره اوقاف اسلامی قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد، ۱۳۰ شهرک‌نشین یهودی و همچنین ۳۴ تن با پوشش نظامی از  ورودی"درب المغاربه" که از سال ۱۹۶۷ میلادی تحت کنترل پلیس اسرائیل است، به مسجدالاقصی یورش آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این یورش‌ها در نخستین روز جشن‌های عید یهودی "نورافشانی" یا همان "حانوکاه" انجام شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شب یلدا کانون های مساجد مسجد طرح ملی فهما استان همدان استان بوشهر انتخابات خبرگزاری شبستان یورش صهیونیست ها مسجدالاقصی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تشدید حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد.

«جوزف بورل» روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اروپا باید بار دیگر اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی را که اقدام به خشونت می کنند، را مورد بررسی قرار دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه شهرک‌نشینان صهیونیست، گفت: ایرلند و اسپانیا از شورای اروپا خواستند رفتار اسرائیل را تجزیه و تحلیل کند و بر این اساس توافقنامه ارتباط بین این اتحادیه و اسرائیل را مورد بررسی قرار دهد.

شورای اروپا اخیراً اعلام کرده است که ۴ فرد و دو نهاد را اراضی اشغالی به نقض حقوق بشر علیه فلسطینیان در فهرست تحریم اروپا گنجانده است.

این شورا اعلام کرد که افراد و نهادهای ذکر شده مسئول نقض جدی حقوق بشر علیه فلسطینی ها از جمله شکنجه و سایر اشکال رفتار غیرانسانی و نقض حق مالکیت و زندگی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری هستند.

این تحریم های ادعایی علیه شهرک نشینان صهیونیست در حالی مطرح شد که اروپا از ابتدای جنگ غزه با کمک به رژیم صهیونیستی در جنایت های این رژیم علیه مردم این باریکه همدست است.

کد خبر 6085771

دیگر خبرها

  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری