Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@03:26:19 GMT

سهمیه بدون سقف بنزین برای تپسی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۹۵۶۶

رانندگانی که در طول یک هفته، بیش از 1000 کیلومتر در تپ‌سی پیمایش داشته باشند، به ازای هر 100 کیلومتر مازاد بر 1000 کیلومتر، 15 هزار تومان از تپ‌سی هزینه بنزین دریافت می‌کنند.به گزارش روابط عمومی تپسی، این سهمیه بدون سقف بوده و مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود ناطقان: با توجه به افزایش قیمت بنزین طی دو ماه اخیر، شرکت تپ‌سی، تسهیلاتی دیگر برای رانندگان خود در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این طرح جدید، رانندگانی که در طول یک هفته، بیش از 1000 کیلومتر (معادل 70 لیتر سقف سهمیه تعیین شده توسط وزارت کشور) در تپ‌سی پیمایش داشته باشند، به ازای هر 100 کیلومتر مازاد بر 1000 کیلومتر، 15 هزار تومان از تپ‌سی هزینه بنزین دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی تپسی، این سهمیه بدون سقف بوده و مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود. طی این طرح، خودروهای پلاک شخصی فعال در تپ‌سی، بدون نیاز به ثبت نام، در ابتدای هر هفته، مبلغ سهمیه خود را به صورت اعتبار در اپلیکیشن سفیران(رانندگان) دریافت می‌کنند. پیامک میزان پیمایش نیز شنبه هر هفته به صندوق پیام داخلی اپلیکیشن رانندگان ارسال می‌شود.

سفیران تپ‌سی بدون سقف، سهیمه بنزین دریافت خواهند کرد

مبلغ کمک هزینه بلاعوض در نظر گرفته شده توسط تپ‌سی، به آن دسته از رانندگانی اختصاص می‌یابد که حتما 1000 کیلومتر پیمایش در نظر گرفته شده را به همراه مازاد آن، در تپ‌سی طی کرده باشند.

شرکت تپ‌سی پیش از این نیز در راستای رفع نگرانی‌های رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از افزایش قیمت بنزین، تمهیداتی انجام داده بود. از جمله انجام مذاکرات لازم در جهت تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و کاهش کمیسیون دریافتی از رانندگان تا زمان دریافت اولین نوبت سهمیه بنزین.

سهمیه‌بندی بنزین از تاریخ 24 آبان ماه 98 آغاز شد. طی این سهمیه‌بندی، قیمت بنزین به صورت آزاد به سه هزار تومان و بنزین سهمیه‌ای به 1500 تومان افزایش یافت. لازم به ذکر است سهمیه در نظر گرفته شده از طرف دولت برای تاکسی‌های اینترنتی، تا سقف 300 لیتر در ماه است.
منبع: عصر ایران برچسب ها: تپ سی ، بنزین ، سقف ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تپ سی بنزین سقف ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت: کارت سوخت جایگاه‌ داران فعلا جمع‌ آوری نمی‌ شود

تین نیوز

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تا زمانی که دولت تصمیم خاصی در زمینه مصارفی که بیشتر از سهمیه کارت وجود دارد؛ اتخاذ نکند، کارت های جایگاه داران کلا جمع آوری نمی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تا زمانی که دولت تصمیم خاصی در زمینه مصارفی که بیشتر از سهمیه کارت وجود دارد؛ اتخاذ نکند، کارت های جایگاه داران کلا جمع آوری نمی شود.

علی اکبر عرب عامری درباره جمع آوری کارت های جایگاه داران اظهار داشت: ما در اسفند به ازای هر دو نازل یک کارت تعبیه کرده بودیم که در جایگاه های پرتردد در اختیار جایگاه قرار داده می شد و در جایگاه های خلوت نیمی از کارت ها در اختیار جایگاه دار قرار می گرفت در ایام تعطیلات باتوجه به اینکه حجم مسافرت ها افزایش پیدا می کند ما تعداد کارت های آزاد جایگاه را اضافه کردیم یعنی مخصوصا در مسیرهای پرتردد تعداد کارت جایگاه را از ۲ برابر تا ۴ برابر افزایش دادیم این شرایط مربوط به شرایط سفر بود و بنا داریم بعد از تعطیلات عید فطر و یا ابتدای اردیبشهت ماه تعداد کارت ها را به حالت عادی برگردانیم، یعنی کارت های مازاد زمان سفر را جمع آوری می کنیم.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در خصوص تامین کارت سوخت شخصی تصریح کرد : در حال حاضر زیر یک درصد از خودروها کارت سوخت شخصی در اختیار ندارند، ما اوایل سال ۱۴۰۱ به دلیل کرونا و برخی مسائل شرکت های تولیدکننده بابت تامین کارت خام مشکل داشتیم اما از اردیبهشت و خرداد همان سال توانستیم کارت خام را تامین کنیم و اکنون حدود ۲ میلیون کارت خام در اختیار داریم و کسی که در خواست بدهد سریعا نسبتا به صدور اقدام خواهد شد.

وی تعداد کل درخواست کارت در نوبت را ۲۶ هزار فقره عنوان کرد و افزود: اطلاعات این کارت ها را در اختیار ناجی قرار می دهیم و بعد از بازگشت اطلاعات شرکت تولیدکننده ظرف کمتر از یک هفته کارت را صادر می کند و با فرایند پاکت گذاری و پست یک ماه طول می کشد.

عرب عامری گفت: ما اکنون کارت خام در اختیار داریم و متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست داده و کارت را دریافت کنند.

مفقودی ها چه کنند؟

وی درباره کارت های مفقودی خاطرنشان کرد: کسانی که کارت شان مفقود شده می توانند به سامانه GTS.IR مراجعه کنند و PAN و یا مشخصات خودرو را وارد کنند و اگر کارت در جایگاه جا مانده باشد مراجعه و کارت را دریافت کند و در غیر این صورت می تواند درخواست المثنی کند.

سهمیه ها تغییر نمی کند

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فراورده های نفتی درباره تغییر سهمیه بیان داشت: سهمیه ها تغییری نمی کند و به اندازه همان مقادیری که قبلا بوده شارژ می شود.

کارتی خرید و فروش نمی شود

وی در خصوص شایعات مربوط به خرید و فروش کارت توضیح داد: خرید کارت با قیمت های نجومی ۲۰ میلیون که عنوان می شود در مورد تهران و یا دیگر شهرها منطقی نیست و توجیهی برای خریدار ندارد، اگر موضوع قاچاق هم است در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان که شرایط خاص دارند کدینگ است یعنی اگر کسی کارت را خریداری کند؛ نمی تواند در این استان ها استفاده کند.

وضعیت توزیع بنزین سوپر

عرب عامری درباره وضعیت بنزین سوپر گفت: باتوجه به اینکه مصرف بنزین معمولی بیشتر است تمرکز بر تولید این بنزین است و تقاضای بنزین سوپر تاحدی بیشتر از عرضه است اما در کلان شهرها و جایگاه هایی که زیرساخت بنزین سوپر را دارند ارسال صورت می گیرد.

مصرف به شرایط قبل برگشت

وی در خصوص میزان مصرف بنزین تاکید کرد: ما امسال به ۱۵۲ میلیون لیتر مصرف را هم تجربه کردیم و بعد از آن میزان کاهش پیدا کرد و اکنون به شرایط قبل از تعطیلات برگشته ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
  • مدیرعامل اسنپ: قطع سهمیه سوخت رانندگان موجب تورم می‌ شود
  • وزارت نفت: کارت سوخت جایگاه‌ داران فعلا جمع‌ آوری نمی‌ شود
  • خبر مهم وزارت نفت درباره کارت‌های سوخت جایگاهها
  • اخبار جدید درباره کارت سوخت و سهمیه بنزین
  • کارت سوخت جایگاه‌داران کلا جمع‌آوری نمی‌شود/ سهمیه بنزین مانند قبل است
  • هدف دولت از حذف کارت سوخت جایگاه ها چیست؟
  • کبریت شایعه‌ها همیشه برای بنزین روشن است