Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرشین هتل یکی از سایت‌های جامع گردشگری با 30 سال سابقه هست. ازاین‌ رو پرشین هتل در طول این مدت تمام سعی خود را بر این مبنا قرار داده تا بتواند شرایط یک سفر تفریحی و گردشگری ایده آل را برای بسیاری از گردشگران تور استانبول فراهم آورد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل،  درست است که تور استانبول نزد بسیاری از ایرانیان محبوبیت خاصی دارد اما متأسفانه امروزه به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی موجب شده تا برخی از مسافران خلاف میل خود عمل کنند و از سفر به این شهر زیبا و دیدنی منصرف شوند، اما نباید خیلی سریع تسلیم شد زیرا سایت فوق شرایط سفری خوشایند را با هزینه‌های مختلف و شگفت‌انگیز برای شما در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تور استانبول از مشهد طرفداران خاص خود را دارد ولی هزینه‌ی پروازی آن نسبت به تور استانبول از اصفهان و تور استانبول از شیراز بیشتر است به همین دلیل سفر به استانبول از این دو مبادی طرفداران زیادی دارد؛ اما اگر به دنبال هزینه‌ای بسیار مناسب برای سفرتان هستید می‌توانید تور خود را با پرواز رفت‌وبرگشت تهران تهیه کنید.

پرشین هتل با ایجاد صفحه‌ای رسمی برای تور استانبول با معرفی هتل‌های درجه عالی و خوب با هزینه‌های بسیار مناسب و خیره‌کننده این امکان را برای شما به وجود آورده تا متناسب با مبلغی که در نظر گرفته‌اید و حتی در بیشتر مواقع کمتر از آن چیزی که فکرش را بکنید نسبت به تهیه‌ی تور خود اقدام کنید.

پرشین هتل به دلیل وسعت تنوع هتل‌هایی که دارد به شما کمک کرده تا بتوانید تور استانبول قیمت مناسب را به‌راحتی تهیه کنید. پس باید به این نکته توجه کرد که برای داشتن سفری خوب با هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه باید پیگیری کرد و خیلی سریع بافکر به اینکه سفر خوب نیازمند هزینه‌ی بالاست منصرف نشد.

با تور استانبول چه تفریحاتی را نباید فراموش کرد؟

تور استانبول نزد اکثر گردشگران به‌عنوان شهر هیجان‌انگیز برای تفریح و بهترین خریدها شناخته‌ شده است. به همین دلیل استانبول یکی از شهرهایی است که در تمام فصول سال علاقه‌مندان خاص خود را دارد. 

تور استانبول و رفتن به شهربازی‌های بی‌مانند که در نوع خود درجه‌ یک هستند. شهربازی لونا پارک بوستانسی که در سال 2004 شروع به فعالیت کرده است. این شهربازی دارای انواع وسایل بازی متنوع و بسیار جذاب برای تمام رده‌های سنی می‌باشد، به همین دلیل باعث شده تا یک‌ شب به‌یادماندنی را برای کل اعضای خانواده به یادگار بگذارد.

تور استانبول را با قدم زدن در شب‌های خیابان استقلال خارق‌العاده رقم بزنید زیرا خیابان استقلال با وجود انواع کافه‌های متنوع، رستوران‌ها، بوتیک‌ها به یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین خیابان‌های استانبول تبدیل‌ شده است. رفتن به خیابان استقلال که به میدان تکسیم منتهی است فرقی نمی‌کند که چه فصلی باشد زیرا چیزی از زیبایی‌های آن کاسته نمی‌شود.

تور استانبول و کافه‌هایش یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها نزد گردشگران است. کافه‌های شهر استانبول به دلیل فضاهای بسیار زیبا و خاص با پخش انواع موزیک‌های زیبا و شاد که خستگی و خواب را از تن دور می‌کند به‌گونه‌ای است که آن را به محیطی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش نزد مردم تبدیل کرده است.

تور دبی و دهکده‌ای خارق‌العاده!

تور دبی را با رفتن به دهکده‌ی جهانی یا همان مرکز خرید گلوبال ویلیج فراموش‌ نشدنی تجربه کنید؛ زیرا شما با رفتن به این مرکز خرید جالب شهر دبی با نمادهای کشورهای مختلف آشنا می‌شوید. نکته قابل‌توجه گلوبال ویلیج برگزار نشدن در فصل تابستان است زیرا در فضایی باز طراحی شده که گرمای هوا مانع برگزاری آن می‌شود.

زمانی که به دهکده‌ی جهانی می‌روید متوجه خارق‌العاده بودن تور دبی خواهید شد. ازجمله کشورهایی که در این مرکز خرید فعالیت دارند می‌توان به غرفه ایران با نماد تخت جمشید، غرفه عربستان، عراق، یمن، لبنان، سوریه، بحرین، کویت، فلسطین، چین و... اشاره کرد.

تور دبی و رفتن به دهکده جهانی باعث شده تا با قرار گرفتن در این مرکز خرید حس کنید سفر به چندین کشور را با تور دبی تجربه کرده‌اید زیرا تمام غرفه‌های 32 کشور با نمادهای مخصوص به خود طراحی‌ شده‌اند که انواع سوغات و اقلام مربوط به کشور خود را عرضه می‌کنند.

تور دبی را زمانی که در فصل زمستان تهیه کنید امکان بازدید از این مکان خاص را دارید. مهم‌ترین نکته دهکده جهانی این است که زیباترین نماد در بین غرفه‌های کشورها به کشور ایران اختصاص پیدا کرده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرشین هتل تور استانبول تور دبی گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول

پرواز تهران استانبول پروازی طولانی نیست و زمان آن به موارد زیادی بستگی دارد. هیچ‌گاه نمی‌توان زمان دقیقی برای پرواز مشخص کرد. اگر اهل برنامه‌ریزی‌های دقیق هستید و دوست دارید از همه لحظات سفر خود نهایت استفاده را ببرید، حتما ادامه این مقاله را بخوانید. در این مقاله زمان طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین پرواز تهران به استانبول را بررسی می‌کنیم. مطالعه مقاله به شما کمک زیادی در برنامه‌ریزی‌ها خواهد کرد. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره سفر هوایی از تهران به استانبول آغاز می‌کنیم.

سفر هوایی از تهران به استانبول

تهران به‌عنوان پایتخت و یکی بزرگ‌ترین شهرهای ایران، شهر مهمی در این کشور است. مسافران زیادی در روزهای مختلف سال به تهران یا از آن سفر می‌کنند. شما به‌راحتی می‌توانید گزینه‌های زیادی را برای خرید بلیط پرواز تهران استانبول بیابید. سایت‌های معتبر و مختلفی هم هستند که این خدمات را برای مسافران مهیا کرده‌اند. اگر از تهران به استانبول سفر می‌کنید، مهم است که برای همه لحظات سفر خود برنامه‌ریزی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم با بررسی ویژگی‌های پرواز تهران به استانبول به شما کمک کنیم تا برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید. اگر می‌خواهید از استانبول به تهران با هواپیما سفر کنید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از هواپیما برای سفر به استانبول

یکی از راه‌های متداول برای سفر از ایران به شهرهایی مانند استانبول در ترکیه خرید بلیط پرواز تهران استانبول است. ترکیه با ایران مرز زمینی مشترک دارد و شما می‌توانید بلیط قطار یا اتوبوس هم برای سفر خود بخرید. امکان سفر با خودروی شخصی هم از ایران به ترکیه وجود دارد. با همه این موارد یکی از بهترین راه‌ها برای سفر از ترکیه به استانبول سفر هوایی است. شما به‌راحتی در یک پرواز حدودا سه‌ساعته از تهران به خاک استانبول می‌رسید. اگر اهل حساب و کتاب دقیق هستید، بد نیست زمان رفتن به فرودگاه تهران و مسافت فرودگاه استانبول تا هتل را هم درنظر بگیرید. البته همان‌طور که در قسمت‌های قبل هم اشاره شد، ممکن است زمان پروازها کمی متفاوت باشد و به همین دلیل بهتر است کمی انعطاف در برنامه‌های خود درنظر بگیرید.

دو فرودگاه در استانبول وجود دارد؛ فرودگاه بین‌المللی آتاتورک (که پروازهای آن به فرودگاه بزرگ استانبول منتقل می‌شوند) و فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوگچن. 82 پرواز در هفته از تهران به استانبول (از آگوست 2023) انجام می‌شود.

مسافت تهران تا استانبول

اگر دوست دارید بدانید چه مدت در پرواز تهران استانبول هستید، بد نیست ابتدا مسافت دو نقطه را بررسی کنید. فاصله تهران تا استانبول 1275 مایل (2052 کیلومتر) است. فاصله فرودگاه صبیحه گوکچن تا مرکز شهر حدود 30 کیلومتر است. با تاکسی حدود 50 دقیقه طول می‌کشد تا این مسیر را طی کنید. فاصله فرودگاه استانبول تا مرکز شهر حدود 34 کیلومتر است و تاکسی این مسیر را در حدود 50 دقیقه طی خواهد کرد. در قسمت بعدی زمان سفر هوایی از تهران به استانبول را بررسی می‌کنیم.

زمان سفر هوایی از تهران به استانبول

موارد زیادی هستند که ممکن است زمان پرواز از تهران به استانبول تغییر کند. نوع هواپیما، نوع ایرلاین، شرایط جوی و آب‌وهوا همه می‌توانند باعث شوند تا زمان پرواز متفاوت شود. پرواز از تهران (THR) به استانبول (IST) حدود سه ساعت و 26 دقیقه طول می‌کشد. خطوط هوایی ایران ایر، ایران آسمان، ماهان‌ایر و ترکیش ایرلاینز بدون توقف از تهران به استانبول پرواز می‌کنند. انواع هواپیماهایی که از تهران به استانبول پرواز می‌کنند، عبارت‌اند از:

ایرباس A321 ایرباس A340-300 ایرباس A340-600 ایرباس صنعتی A300-600 بوئینگ 737 مکس 8 بوئینگ 737-800 (winglets)

اولین پرواز ساعت 01:40 از تهران انجام می‌شود و ساعت 04:35 به استانبول می‌رسد. آخرین پرواز ساعت 19:00 از تهران حرکت خواهد کرد و حدود ساعت 21:55 مسافران را در استانبول پیاده می‌کند.

مدت زمان کل پرواز از تهران ایران به استانبول ترکیه 3 ساعت و 2 دقیقه است. در این حالت میانگین سرعت پرواز برای یک هواپیمای مسافربری تجاری 500 مایل در ساعت است که معادل 805 کیلومتر در ساعت یا 434 گره دریایی است. همچنین 30 دقیقه اضافی برای برخاستن و فرود اضافه شده است. زمان دقیق شما ممکن است بسته به‌سرعت باد متفاوت باشد. اگر قصد سفر دارید، به یاد داشته باشید که زمان بیشتری را برای تاکسی هواپیما بین ورودی و باند فرودگاه اضافه کنید. این اندازه‌گیری فقط برای زمان پرواز واقعی است. همچنین باید زمان انتظار فرودگاه و تجهیزات احتمالی یا تاخیرهای آب‌وهوایی را نیز در نظر بگیرید. معمولا پروازهای تهران به استانبول شما را بین سه تا سه ونیم ساعت به مقصد می‌رسانند.

کد خبر 846433

دیگر خبرها

  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه