Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@22:54:48 GMT

داخل شکم جسد جوان قزوینی چه چیزی پیدا شد!

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۰۴۴۰

داخل شکم جسد جوان قزوینی چه چیزی پیدا شد!

رویداد۲۴ در آزمایشات انجام شده توسط پزشکی قانونی استان قزوین از داخل شکم مرد جوان ۱۳۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

ولیزاده در تشریح این خبر گفت: مرد جوانی که دچار مرگ ناگهانی شده بود به پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت انتقال داده شد که در بررسی‌های اولیه کالبد شکافی مشخص شد داخل شکم این فرد بسته‌های مشکوک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پزشکی قانونی استان افزود: پس از انتقال جسد به واحد آزمایشگاه و انجام آزمایشات لازم در شکم این فرد، ۴۰ گرم شیشه و ۹۰ گرم حشیش داخل لفاف وجود داشت.

بیشتر بخوانید: ماجرای ۳ جسد در بانک نسیم‌شهر تهران

ولیزاده اظهار کرد: جمعا ۱۳۰ گرم مواد مخدر صورت جلسه شد و در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

منبع: رکنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pgv خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حوادث اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید