Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ نمایش «با من حرف بزن» به کارگردانی سینا شفیعی از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز در جشنواره مهر کاشان به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد.

ایمان اردی‌زاده، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: با برگزاری آئین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان و اعلام نمایش‌های برتر، نمایش «با من حرف بزن» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی تنها نماینده استان البرز در چهار بخش اصلی متن، کارگردانی، طراحی صحنه و بازیگری رتبه‌های برتر را کسب کرد و به تأیید ستاد جشنواره مجوز اجرای عموم را در تهران گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نمایش «با من حرف بزن» درباره قصه نوجوانی است که پس از فریب در دنیای مجازی دوباره به آغوش خانواده باز می‌گردد.
اردی‌زاده، این نمایش به مسائل روز و مبتلابه نوجوانان در جامعه امروز می‌پردازد و با نگاهی باز و روان شناختی برخی ناهنجاری‌ها و اشتباهات نوجوانان را به خاطر عدم آگاهی بازگو و آسیب شناسی می‌کند.
این مسئول بیان کرد: در نمایش «با من حرف بزن» که از تولیدات دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز در سال جاری می‌باشد، رضا بابایی، نیما نوروزی، امیر موسی‌پور و عبدالرضا یعقوبی به عنوان «بازیگر» ایفای نقش کرده و احمد کتابی و نوشین شکری «طراحان صحنه»،‌ میثم شفیعی «آهنگساز» و محسن راستی‌پور «طراح پوستر» از عوامل این نمایش هستند.
وی گفت: هیات داوران مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، رویا تیموریان، حمیدرضا آذرنگ و محمدامیر یاراحمدی بودند.
این مسئول اضافه کرد: هنرمندان حوزه تئاتر برای حضور در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، ۴۱۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که شامل ۲۶۰ اثر در بخش مسابقه صحنه‌ای، ۱۱۱ اثر خیابانی، ۲۵ اثر محیطی و ۱۵ اثر در بخش نمایشنامه‌خوانی بود.
وی تصریح کرد: در بخش اختتامیه این جشنواره ۱۴ اثر در بخش صحنه‌ای، ۱۱ اثر در بخش خیابانی، پنج اثر در بخش جنبی، سه اثر محیطی، چهار اثر در بخش نمایشنامه‌خوانی و پنج اثر هم به عنوان مهمان از ۲۱ تا ۲۹ آذرماه در مجموع به اجرا درآمد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی هنرهای نمایشی جشنواره شفیعی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» روی صحنه مولوی رفتند
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت