Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی شهر ششتمد سبزوار افزود: با این حال این بارندگی‌ها نسبت به دوره آماری بلند مدت بیشتر بوده است.
وی ادامه داد: بارندگی‌های امسال در استان خراسان رضوی ۳۰ درصد بیشتر از میانگین بلند مدت و کمتر از پارسال بوده است.
وزیر نیرو گفت: امیدواریم با گنجایش خوب مخازن سدها و مدیریت صحیح حداکثر بهره‌برداری از نزولات جوی انجام شود و ماه‌های آتی و تابستان سال آینده توام با آسایش و امنیت خاطر هموطنان از نظر آب و برق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به پویش "هر هفته الف. ب. ایران" افزود: از ابتدای مهر ماه امسال ۸۶ طرح با سرمایه‌گذاری ۷۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که این تعداد از آغاز این پویش تا پایان سال جاری در مجموع به ۲۲۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد.  
اردکانیان ادامه داد: امروز در استان خراسان رضوی ۱۳ طرح بزرگ آب، برق و فاضلاب با سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی هموطنان دارد.
وزیر نیرو روز سه‌شنبه برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی سه طرح آب و فاضلاب شهرستان سبزوار و افتتاح طرح آب‌رسانی روستای "رباط جز" شهرستان خوشاب به غرب خراسان رضوی سفر کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آب و فاضلاب استان خراسان رضوی برق خراسان رضوی سرمایه گذاری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رضا غیرتی شامگاه چهارشنبه  افزود: ۵۶ خانوار این روستا در خوابگاه‌های دانش آموزی شهر آبیز اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی سد‌ها در حال سرریز شدن است عنوان کرد: زیرساخت‌های جاده‌ای در محور‌های مختلف از جمله حاجی آباد به سمت مهمانشهر دچار آسیب شده است.

فرماندار شهرستان زیرکوه با اشاره به آبگرفتگی برخی از روستا‌ها نیز گفت: این آبگرفتگی‌ها به دام روستاییان و اراضی کشاورزی خسارت وارد کرده است.

وی بیان کرد: همچنین برخی از منازل روستایی هم دچار آبگرفتگی شده که نیرو‌های هلال احمر در حال تخلیه آب هستند.

غیرتی گفت: اینک اسکان اضطراری در سطح روستا‌ها نداشته ایم، ولی نیرو‌های هلال احمر آمادگی لازم دارند.

وی تاکید کرد:راه‌های حاجی آباد به مهمان‌شهر بسته، نیرو‌های امنیتی مستقر شده اند و اجازه تردد نمی‌دهند.

بارندگی‌های شدیدی امروز نقاط مختلف استان خراسان جنوبی را در برگرفته و تمامی نیرو‌های امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

هواشناسی خراسان جنوبی امروز هشدار سطح نارنجی صادر و پیش بینی کرده که بارندگی‌ها تا جمعه ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی