Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز خبری در فضای مجازی منتشر شده که تعجب بسیاری را بر انگیخته است. بر اساس این خبر بهتر است دستگاه Wii U غبار گرفته خود را از انبار بیرون بیاورید و آن را برای بار دیگر آماده بازی کنید.

دستگاه قدیمی نینتندو که بسیاری معتقد بودند به فراموشی سپرده شده چهارشنبه این هفته یک بازی جدید دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما جزو افرادی هستید که هنوز هم به این کنسول قدیمی علاقه‌مند است سریعا این دستگاه را آماده کنید. طرفداران این کنسول می‌توانند عنوان Drop It: Block Paradise را آن‌هم تنها با دو دلار خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: پلتفرم‌های استریم آینده بازی‌های ویدئویی را تغییر می‌دهد

اولین اطلاعات منتشر شده از عنوان Drop It: Block Paradise

اطلاعات اولیه بازی جدید کنسول قدیمی نینتندو برای اولین بار در سایت Kotaku دیده شد و به چند دلیل نظر بسیاری را به خود جلب کرد. پیش از همه چیز باید بگوییم که عنوان Drop It: Block Paradise در ابتدا در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. اگر این مسئله برای شما به اندازه کافی عجیب نیست، باید بگوییم که این عنون از همان سالی که عرضه شد برای کنسول Wii U در اروپا در دسترس بود، اما در شمال آمریکا خیر. به هر دلیلی، Drop It: Block Paradise اکنون راه خود را به فروشگاه‌های اینترنتی آمریکا باز کرده است.

بر طبق اطلاعاتی که در ویکیپدیا موجود است تا کنون چندین بازی برای کنسول Wii U در سال جاری عرضه شده است، اما چیزی در این فهرست وجود ندارد که توجه گیمر‌ها را به خود جلب کرده باشد. به نظر می‌رسد Drop It: Block Paradise حداقل در آمریکای شمالی به عنوان نسخه نهایی این بازی در کنسول Wii U شناخته خواهد شد.

مطمئنا تا آنجایی که بسیاری از گیمر‌ها می‌دانند کنسول Wii U در سال ۲۰۱۷ نفس‌های آخر خود را کشید. در آن سال نینتندو ساحت و تولید این کنسول را متوقف و به عنوان آخرین عنوان شخص اول برای سیستم مذکور بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را عرضه کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسول مایکروسافت بازی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک خانه «عصر آهن»

باستان‌شناسان یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های متعلق به «عصر آهن» را در یکی از روستاهای یونان کشف کردند.

به گزارش ایسنا، باستان‌شناسانی که در یکی از روستاهای واقع در خارج از شهر «لوریوم» مشغول کاوش بودند،‌ بقایای بنایی را کشف کردند که گمان می‌رود یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های «عصر آهن»‌ در یونان باشد.

«آرت‌نیوز» نوشت، منطقه اطراف این دهکده که زمانی در نزدیکی آن یک یک معدن نقره واقع شده بود، منازل مسکونی، کسب و کارها و مقبره‌های گنبدی را در برگرفته بود. گوشه بیرونی دیوار ساختمانی که اخیرا در این روستا کشف شده، نخستین بخشی از ساختمانی است که توسط کاوشگران کشف شد و در ابتدا گمان می‌رفت که بخشی از یکی مقبره‌های گنبدی این محوطه باشد. 

اما تحقیقات بیشتر نشان داد که این بنا در حقیقت یک سکونتگاه بسیار بزرگ، متشکل از پنج یا حتی شش اتاق و احتمالاً یک حیاط سنگفرش‌شده بوده که بین سال‌های ۹۵۰ قبل از میلاد تا ۸۲۵ قبل از میلاد مورد استفاده قرار می‌گرفته است. کارشناسان معتقدند وجود یک سنگ آسیاب  نشان می‌دهد که این خانه به اعضای یک «تمدن بسیار توسعه‌یافته یا یک ساختار اجتماعی باثبات»‌ تعلق داشته است. 

باستان‌شناسان پیش از این بقایای قدیمی‌ترین تماشاخانه موجود در جهان را که قدمت آن به فاصله ۵۲۵ تا ۴۸۰ پیش از میلاد بازمی‌گردد  با کاوش در این روستا کشف کره بودند. تماشاخانه‌ای که در این مکان کشف شده است صرف نظر از قدمت زیاد،‌ به دلیل طراحی خاص از اهمیت بالایی برخوردار است. تماشاخانه‌های یونانی که بعدها ساخته شدند به صورت دایره‌ای طراحی می‌شدند، این درحالی است که تماشاخانه این روستا بیضی‌شکل و دارای سکوی نمایش مستطیلی‌شکل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • وزیر کشور: برخی از جرایم رانندگی خیلی قدیمی است؛ بازدارندگی ندارد
  • از این پس لپ‌تاپ‌ها باید این دکمه را داشته باشند!
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • تبدیل چرخ خیاطی قدیمی به دستگاه برش زنی + فیلم
  • نحوه تعمیر لامپ LED قدیمی با کمک یک مداد (فیلم)
  • کشف یک خانه «عصر آهن»
  • بازی GTA 6 احتمال دارد با تاخیر منتشر شود