Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شهرستان فردیس با انتقاد از عدم انتخاب شهردار فردیس توسط اعضای شورای شهر، گفت: اعضای شورای شهر فردیس در انتخاب شهردار منافع شخصی دارند. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

حسن جهانشاهلو در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم در کرج، درمورد انحلال شورای شهر فردیس، اظهارداشت:  انحلال شورای شهر فردیس با دادستانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر فردیس تعلیق شد؛ صدور کیفرخواست برای این عضو شوراکیک‌های حاوی قرص در فردیس کشف شدعاملان آزار یک کودک در فردیس توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند

وی افزود: دادستان یک سال قبل  مستندات خود را  به مراجع ذیربط ارسال کرده است که این شورا توانایی اداره شهر را ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان فردیس با بیان اینکه هنوز هم شورا  اندر خم یک کوچه است  بتواند یک شهردار انتخاب کند یا نه، بیان کرد:  همه اعضای شورای شهر فردیس در انتخاب شهردار منافع شخصی دارند و از بیرون دخالت‌ می‌کنند.

جهانشاهلو با بیان اینکه این دخالت‌ها سبب شده است که وضعیت شهر فردیس به این آشوب و آشفتگی برسد، متذکر شد:  این دخالت‌های انجام شده سبب از بین رفتن منابع شهر  فردیس می‌شود.

وی در پاسخ به سوال که به عنوان مدعی‌العموم  قصد اینکه بر علیه این اعضا اعلام جرم کنید، ندارید، گفت: متاسفانه این موضوع جرم نیست و تخلف است و در صلاحیت هیئت حل اختلاف است و در صلاحیت دادستانی فردیس نیست.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه من نظر خود را یک‌سال قبل داده‌ام و اگر جرمی که قانونا مجازات برایش تعیین شده باشد وجود داشته باشد با آن برخورد می‌کنیم ، ادامه داد:  بعد از یک‌سال اوضاع بدتر شده و بهتر نشده است، آقایان هرکاری که می‌خواهند  می‌کنند  و  تصمیم گیری در این زمینه در صلاحیت هیئت حل اختلاف است و خودشان باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان

یه گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا؛ محسن رضایی در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: پس از انقلاب، خلاءهای سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهادهای نظارتی و انتخاباتی برطرف گردید و همچنین خلاء بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع گردید؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

 

وی ادامه داد: تصدیگری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت و مجلس باید از نقش و مسئولیت تصدیگری دادن به وزارتخانه ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهند و همچنین اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکز زدایی داده شود.

 

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار داشت: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک رسان باشد.

 

شایان ذکر است در جریان این سفر، دکتر محسن رضایی با حضرات آیات شب زنده دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار نمود.

دیگر خبرها

  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود