Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@13:49:43 GMT

تمجید توخل از خط حمله آتشین پی اس جی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۱۸۳۵

تمجید توخل از خط حمله آتشین پی اس جی

توماس توخل، سرمربی تیم پاریس سن ژرمن در کنفرانس خبری خود به عملکرد فوق‌العاده‌ام باپه و نیمار اشاره و از آن‌ها تمجید کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در رقابت‌های این فصل لیگ سطح یک فرانسه، خط حمله تیم پاریس سن ژرمن مانند گذشته زهردار و خطرناک جلوه کرده و موفق شده تا گل‌های بسیاری به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه اضافه شدن ایکاردی به جمع مهاجمان تأثیر مهمی در عملکردشان داشته، اما نباید از زوج جذاب نیمار و ام باپه غافل شد.


در ماه دسامبر، پاریسی‌ها موفق شدند در شش بازی خودم ۲۲ گل به ثمر برسانند. از میان ۲۲ گل به ثمر رسیده، سهم ام باپه هشت و نیمار پنج گل بوده است. توخل، سرمربی این تیم در کنفرانس خبری نیز تعجب و تحسین خود را در واکنش به عملکرد فوق‌العاده خود ابراز کرد.

توخل در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا این بازیکنان می‌توانند بهتر بازی کنند، گفت: منظور شما از به‌کار بردن کلمه بهتر چیست؟ به نظر من این دو کنار هم فوق‌العاده هماهنگ بازی می‌کنند و اعتمادبه‌نفس بالایی دارند که به نظر من مهم‌ترین مسئله است. می‌دانم که این دو بازیکن به بازی در کنار همدیگر علاقه دارند.

سرمربی پاریس سن ژرمن ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم و به عقیده من برای ما بهترین عملکرد یعنی حفظ شرایط خوب فعلی. تشنه گل زدن، پیروزی و همکاری هستیم و می‌خواهیم با همین روحیه نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم.

او اظهار کرد: چالشی که هر بازی با آن مواجه هستیم، ارائه بازی هماهنگ و خوب است. با این رویکرد می‌توانیم در پایان بازی‌ها از خود راضی باشیم و این مسئله را در میان هواداران نیز احساس می‌کنم.

توخل درباره حضور نیمار در امور دفاعی تصریح کرد: نیمار حتی پس از دقیقه ۸۸ مسابقه نیز دوندگی بالایی دارد و فضاها را می‌بندد. نه تنها در حمله بلکه در دفاع نیز شرکت می‌کند که به عقیده من فوق‌العاده است و شرایط خوبی دارد.

سرمربی پاریس سن ژرمن در پایان گفت: نیمار، ام باپه را تشویق می‌کند و ام باپه هم نیمار را تهییج می‌کند. این ارتباط بسیار سودمند است. با حضور همه بازیکنان و همکاری خوب، تیم کاملی داریم که می‌توانیم با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شویم.

کد خبر 402687

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نیمار تیم فوتبال پاری سن ژرمن فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد

تنش‌ها پس از جنجال ال‌کلاسیکو افزایش یافته است. کمیته داوران از عملکرد داور ال‌کلاسیکو دفاع کرده و آن را بسیار قابل‌توجه می‌داند.

طرفداری | خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، پس از اتفاقات داوری در ال‌کلاسیکو با لحنی تند اعلام کرد که اگر شواهد کافی پیدا کند، خواهان تکرار این بازی است. صحبت‌هایی که با مخالفت کمیته داوران فوتبال اسپانیا (CTA) روبرو شده است.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، پس از جنجال داوری در خصوص رد کردن ضربه لامین یامال که ژاوی و بازیکنان بارسلونا اعتقاد داشتند که آن توپ به گل تبدیل شده است، رئیس باشگاه بارسلونا در ویدیویی اعلام کرد که آنها اگر شواهد کافی پیدا کنند خواهان تکرار این بازی هستند. اما این خواسته لاپورتا با موضع محکم کمیته داوران اسپانیا روبرو شده است و آنها هیچ قصدی برای ارائه فیلم یا تصاویر داوری و VAR به بارسلونا ندارند.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد رئال مادرید بی‌تفاوت

به نظر می‌رسد رئال مادرید از تهدیدهای لاپورتا هراسی ندارد. آنها معتقدند که هر تیمی می‌تواند در مورد تصمیمات داوری بحث و گفتگو کند. رابطه بین بارسلونا و رئال مادرید همچنان پرتنش است. در حالی که سران آنها ظاهراً با یکدیگر مودبانه رفتار می‌کنند و در کنار هم لبخند می‌زنند، اما ماجرای سوپرلیگ و پرونده نگریرا که همچنان ادامه دارد، نشان‌دهنده شکاف عمیقی بین این دو باشگاه، به خصوص در مورد داوری، است.

بیشتر بخوانید: بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!

انتظار بازبینی بازی وجود ندارد

کمیته فنی داوران (CTA) هیچ برنامه‌ای برای بررسی گل مورد بحث در ال‌کلاسیکو ندارد. آنها سیاستی سخت در مورد عدم به اشتراک گذاشتن تصاویر VAR با باشگاه‌ها دارند و دلیلی برای استثنا قائل شدن در این مورد نمی‌بینند. CTA همچنین از عملکرد داور بازی، سوتو گرادو، دفاع کرده و آن را بسیار قابل‌توجه می‌داند. چیزی برای سرزنش داور ال‌کلاسیکو وجود ندارد. آنها تاکید می‌کنند که داور به خوبی می‌دانست که چگونه بازی را کاملاً کنترل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تماس منچستریونایتد با توماس توخل
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • سرگیجه در بایرن: قرار نیست توخل بماند!‏