Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تمام اقدامات،پروژه‌ها و تصمیماتی که در شهر اتفاق می‌افتد نتیجه کار کارشناسی و علمی است. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالله جلالی در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: تمام اقدامات،پروژه‌ها و تصمیماتی که در شهر اتفاق می‌افتد نتیجه کار کارشناسی و علمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای کسب رضایتمندی مردم باید بیش‌ازپیش تلاش شود، نباید اجازه داد حتی کوچک‌ترین عضو تیم مدیریت شهری کاری کند که به رضایتمندی عمومی ضربه‌ای وارد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: باوجود مشکلات اقتصادی پیش روی مدیریت شهری پروژه‌ها با سرعت خوبی پیش می‌رود، نسبت هزینه‌های جاری به عمرانی در شهرداری 20 به 80 درصد است و کمتر حوزه‌ای وجود دارد که چنین شرایطی داشته باشد.

جلالی عنوان کرد: اقدامات خوبی صورت گرفته تا بتوانیم نظارت مستقیم و غیرمستقیم را داشته باشیم و در این راستا رضایتمندی عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

صادرکنندگان برتر استان قم تجلیل شدندبودجه 99 قم پایان دی‌ماه به شورای ‌شهر تحویل ‌می‌شودواکنش استاندار قم به سخنان رئیس اتاق بازرگانی؛ حرف‌ها و فکر‌مان با یکدیگر مشترک نیست

وی گفت: شورای اسلامی شهر قم در دوره پنجم قبل از اینکه کار خود را شروع کند 43 جلسه تخصصی و آسیب‌شناسی و واکاوی شرایط قم را برگزار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد:برای اینکه بتوانیم رسالت خود را به‌خوبی انجام دهیم باید تصمیم بزرگی برای ادامه مسیر رشد قم در چارچوب برنامه می‌گرفتیم که در این راستا تثبیت مدیریت شهری مورد تأکید قرار گرفت.

جلالی بابیان اینکه یکی از اتفاقات قابل‌تقدیر در شهرداری انضباط مالی در تیم مدیریت شهری است،تصریح کرد: امیدواریم نیروهای جدیدی که در جایگاه تخصصی فنی و عمرانی قرار گرفتند مسیر رشد و توسعه قم را باقوت ادامه دهند.

خدمت به قم سبب آبروی نظام است

حجت‌الاسلام علیرضا تکیه‌ای رئیس ستاد اعتکاف قم نیز در این نشست بیان کرد: زائران اذعان دارند که هر زمان که وارد این شهر می‌شوند تحول و تغییری ویژه را در شهر قم مشاهده می‌کنند.

 وی افزود: رهبری تأکیددارند که نگران هویت قم هستند، قم روی تمام زوایای زندگی ایران و جهان اثر می‌گذارد و امیدواریم بتوانیم به شهر ترازی که شایسته این خطه است باهمت مدیران دست‌یابیم.

رئیس ستاد اعتکاف قم رهبری با اشاره به جایگاه و اهمیت شهر مقدس قم گفت: خدمت به قم سبب آبروی نظام است و لازم است که از شخصی که سبب آبرومندی شهر قم شده تقدیر کنیم.

تکیه‌ای خاطرنشان کرد: سقائیان نژاد شهردار قم شخصی ولایتمدار و متدین در منش و میدان کار است،‌ دانشمند و فرهیخته به دلیل جایگاه علمی، عاقل و فهیم به دلیل سلامت کاری،‌ مدیر و مدبر به دلیل مدیریت تیمی متخصص و کارآمد، توانمند است.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد

استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهدمقدس گفت: زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد توسط شهرداری فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، یعقوبعلی نظری در نخستین نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهدمقدس که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت مدیریت استان، زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد فراهم شود.

وی افزود: موضع ما در ارتباط با مجموعه شهرداری و شورای شهر موضع حمایت است، چرا که این حمایت ما منتج به خدمت و رضایتمندی مردم و در نتیجه استحکام نظام مردمی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: حمایت مسئولانی را که در خط مقدم خدمت هستند، همچنان دنبال خواهیم کرد که حتماً تأثیر خودش را در خدمت‌رسانی به مردم خواهد گذاشت.

نظری با تاکید بر اولویت‌بندی اقدامات و انجام مأموریت‌ها گفت: حتی از یک پروژه یا اقدام به ظاهر کوچک که می‌تواند از کار مردم گره‌گشایی کند، نباید غافل شویم.

استاندار خراسان‌رضوی ایجاد رضایتمندی در مردم توسط مسئولان را کار سختی ندانست و متذکر شد: برای به‌دست آوردن این رضایتمندی فقط باید بعد از تشخیص، تصمیم بگیریم و اقدام کنیم که در برخی از موارد به اعتبارات قابل توجهی هم نیاز ندارد.

در ادامه این نشست، محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد نیز به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست اجرای شهر پرداخت.

کد خبر 745403

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند