Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام ملائی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به یوم الله ۹ دی، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: در استان برنامه‌های متنوع با رویکرد تبیینی و بصیرتی تدارک دیده شده که در همه شهرستان‌ها این برنامه‌ها منتهی به برنامه گرامیداشت ۹ دی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اوافزود: مراسم بزرگداشت ۹ دی همزمان با سراسرکشور با شعار محوری ۹ دی، مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از فتنه‌ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملائی بیان کرد: برنامه محوری ۹ دی در مرکز استان ساعت ۹:۳۰ صبح دوشنبه ۹ دی در مسجد امام حسین آغاز و پس از سخنرانی در مسیر خیابان شهید تیمورپور راهپیمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی حماسه 9 دی راهپیمایی مردم میثاق با ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌جنوبی

جشن تکلیف ۴۶۲ دختر تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی، با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور در اردوگاه یادگاران امام(ره) بیرجند برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ مراسم اختتامیه جشن تکلیف 462 دختر تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی، امروز  با حضور جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد ، زارع زاده معاون برنامه ریزی این نهاد، خادمیاران حرم رضوی و جمعی از مسئولان کمیته امداد استان با حضور این دختران نومکلف در اردوگاه یادگاران امام(ره) بیرجند برگزار شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان در این مراسم گفت:با برپایی جشن‌های تکلیف خانوادگی دختران مکلف 9 ساله در استان  زمینه ارتقای فکری و معنوی آنها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم می‌شود.

محمد عرب با بیان این که این برنامه در تفاهمنامه منعقد شده به صورت مشارکتی در حال اجرا است، افزود:  در این طرح ملی خادمیاران حرم رضوی به همراه گروهی از کارشناسان فرهنگی امداد با حضور در منزل مددجویان با اهدای بسته جشن تکلیف با «نشان دختر ماه»به دختر نو مکلف خانواده ، در فضایی معنوی و عطرآگین به حضور پرچم مطهر رضوی مکلف شدن او را جشن می گیرند. 

بر اساس این گزارش سهم خراسان‌جنوبی در این طرح 462 نفر بوده که برای تک تک دختران نومکلف جشن تکلیف با حضور خادمیاران در منازل گرفته شده و به صورت تجمیعی هم جشن تکلیف در قالب اردوی یک روزه در اردوگاه یادگاران امام(ره) همراه با ضیافت افطار برای این دختران روزه اولی برگزار شد.

انتهای پیام/251

دیگر خبرها

  • شرکت کردن ملت با بصیرت ایران در روز جهانی قدس
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌جنوبی
  • آیین شب قدر در ۶۸ نقطه از خراسان شمالی برگزار می‌شود 
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی