Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان کروات تیم پرسپولیس بعد از بازی مقابل شهرداری ماهشهر گفت به هیچ وجه مرتکب خطای پنالتی نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته تیم پرسپولیس موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شهرداری ماهشهر را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و به نیمه نهایی راه پیدا کند. در این بازی یک صحنه داوری مهم وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمانی که پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بود، مهاجم تیم ماهشهر با رادوشوویچ تک به تک شد و دروازه بان پرسپولیس با دستان خود به سمت او شیرجه زد که در این صحنه مهاجم حریف روی زمین افتاد.

بازیکنان شهرداری ماهشهر در این صحنه به شدت به داور معترض بودند و اعتقاد به پنالتی داشتند اما موعود بنیادی فر کاملا اطمینان داشت که خطایی رخ نداده و حتی به بازیکنان معترض اخطار هم داد.

اما خود بوژیدار رادوشوویچ که در متن صحنه حضور داشت، بعد از بازی و در حالی که مصاحبه خاصی انجام نداده بود، به زبان فارسی به خبرنگار ما گفت:

نه نه پنالتی نبود. صد درصد نبود!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی

معاون گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی از تاخیر در چاپ کامل مجموعه فرهنگ جامع زبان فارسی به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم خبر داد. - اخبار فرهنگی -

نسرین پرویزی، معاون گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مراحل انتشار جلد جدید فرهنگ جامع زبان فارسی گفت: انتشار جلد چهارم این مجموعه در سال آینده منتشر خواهد شد؛ زیرا این جلد شامل حرف "الف" است. در این حرف گستردگی کار بیشتر از سایر حروف است؛ به این دلیل که جمع‌های مکسر، صفت‌های عالی و... در مجلدات حرف الف قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه روش کار ما خوشه‌ای است، باید در کنار این مدخل‌ها، مفردات آنها که مربوط به جلدهای بعدی است نیز کار شود. به همین دلیل است که در جلد سوم با وجود اینکه ما چهار هزار و 500 مدخل داشتیم، 20 هزار مدخل را کار کردیم.

پرویزی همچنین به روند کند انجام کار به دلیل کمبود نیرو اشاره و اضافه کرد: بنا بود که فرهنگ جامع در طول مدت 15 سال منتشر شود، اما با توجه به کمبود نیرو به نظر می‌رسد که این کار 30 سال زمان خواهد برد.

چند نکته درباره میراث دهخدا؛ چرا سپردن کار تالیف لغت‌نامه به مبتدی‌ها خطرناک است؟

معاون گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی از عدم تخصیص بودجه شورای عطف وزارت علوم خبر داد و یادآور شد: ما طرح را به شورای عطف ارائه دادیم و قرار بود که بودجه‌ای به منظور تربیت نیروی جدید یا همکاری با ویراستاران و نیروی متخصص تخصیص دهد، اما متاسفانه این امر محقق نشد. به گفته وی؛ در حال حاضر ما کار را با 20 تعریف‌نگار و سه ویراستار انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم
  • (ویدئو) آموزش سردادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به زبان فارسی به آمریکایی‌ها