Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@11:12:44 GMT

استراماچونی پاسخگوی ادعاهای ضد و نقیض خود باشد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۳۶۸۴

استراماچونی پاسخگوی ادعاهای ضد و نقیض خود باشد

حضور فعال این روزهای استراماچونی در رسانه‌های خارجی با حرف‌های ضد و نقیض، در رسانه‌های ایران بازتاب گسترده‌ای داشته است بطوریکه ضروری به نظر می‌رسد وی پس از بازگشت به ایران و پیش از شروع تمرین‌ها پاسخگوی این رفتارهای غیرحرفه‌ای باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز یکی از باشگاه‌های پرطرفدارِ فوتبال ایران که افتخارات قابل توجهی را هم کسب کرده استقلال تهران است، این باشگاهِ پایتخت، چند فصلی بود که از اوج فاصله گرفته و نتایج خوبی را نتوانسته بود کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شروع لیگ نوزدهم رفته رفته اندیشه‌های استراماچونی در این تیم شفا بخش شد و این تیم بازی زیبایی را ارائه داد و  توانست در کسب نتایج خوب عمل کند، امّا این مربی ایتالیایی بعد از اینکه نتوانست مطالباتش را از باشگاه دریافت کند به ایتالیا رفت.

البته این اتفاقات در لیگ کشور ما تازگی ندارد و بعد از محدودیت‌های انتقال پول بیشتر از همیشه خود را نشان داده است، یکی از آخرین سونامی های این اتفاق در فوتبال کشورمان، جدایی مربی تیم ملی ویلتموس بود و این مربی هم یکی از دلایل جدایی خود را عدم پرداخت به‌موقع مطالباتش اعلام کرده است.

اما رفتار ویلموتس با استراماچونی زمین تا آسمان تفاوت داشت، ویلموتس فقط از جدایی خود از تیم ملی خبر داد و بقیه کارها را به وکلای خود واگذار کرد، به طور یقین  اگر مطالبات یا بخشی از آن به این سرمربی پرداخت نشود هم از فیفا و هم از راه های قانونی دیگری پیگیری می کند، از جمله رفتار حرفه ای این مربی این بود که بعد از این که جدایی از تیم ملی تقریباً مشخص شده بود، قبل از بازی با عراق تیم را رها نکرد و در این بازی هم روی نیمکت نشست.

یکی دیگر از مربیان هم که البته همراه با حاشیه های دیگر از سرخ های پایتخت جدا شد برانکو بود که او هم رفتار حرفه ای را در پیش گرفت؛ البته این مربیان کار شاقی انجام ندادند و در دنیای حرفه ای فوتبال این هم بخشی از کار است. اما مربی موفق استقلال راه متفاوتی را در پیش گرفت و در بازی مقابل پیکان تیم خود را رها می کند و بعد از آن هم با رفتن به تعطیلات گفتگوهای متعدد با رسانه ها ایام خود را پشت سر می گذارد، و در این بین با رسانه هایی هم که به دنبال صید سیاسی بودند مصاحبه شد. این مربی حرفه ای فوتبال حتی در جریان خبری که راه انداخته بود در پیج اینستاگرامی همسر خود قبل از بازی استقلال با شاهین بوشهر هم مطلبی منتشر کرد که در نوع خود منحصر به فرد است.

مرد ایتالیایی که استقلال را متحول کرده بود رفتار حرفه ای را باخت تا ثابت کند این مربی موفق به راحتی می تواند استقلال را از اوج به زیر بکشد که باید مسئولان این باشگاه حتماً این رفتار را مد نظر قرار دهند. این رفتار غیر حرفه ای روی دیگری هم داشت و آن هم پیام های فارسی این مربی بود که نشان می دهد این مربی مشاورانی دارد که البته مشابه خاله خرسه هستند و رفتار حرفه ای را از این مربی دور کرده اند، این مشاوران مطمئناً در شرایط دیگر این مربی ایتالیایی را هم باز به ناکجا آباد سوق می دهند.

استراماچونی اگر بخواهد عملکرد ایده آل مستمری داشته باشد در ابتدا باید این خاله خرسه ها را از خود دور کند و رفتار حرفه ای را در پیش بگیرد، در غیر این صورت موفقیت برای این مربی خیلی دوام نخواهد داشت. استراماچونی که در رسانه های خارجی در این چند روز حضور فعالی داشت و البته حرف های ضد و نقیضی هم گفت حال بهتر است اگر قرار شد به ایران برگردد قبل از این که تمرکز خود را روی مستطیل سبز قرار دهد، سَری هم به رسانه های ایرانی و بازتاب رفتارهای غیر حرفه ای خود بیاندازد تا اگر برخی خاله خرسه ها بگذارند یک رفتار حرفه ای هم به او گوشزد شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • مربی استقلال یک جلسه محروم شد
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور