Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:23:31 GMT

دادستان جدید رفسنجان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۴۳۲۱

دادستان جدید رفسنجان معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تکریم از خدمات حسین رئیسی نژاد و معارفه ایمان شهسواری به عنوان دادستان جدید شهرستان رفسنجان بعدازظهر سه شنبه با حضور مدیر کل و معاون نیروی انسانی دادگستری استان کرمان و جمعی از مسئولان رفسنجان، قضات، کارکنان اداری دادگستری شهرستان‌های رفسنجان و انار، وکلا و رؤسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان سابق رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: از مردم بزرگوار و شریف رفسنجان تشکر می‌کنم، بنده به مدت شش سال و چهار ماه در خدمت مردم شریف، با فرهنگ و صبور رفسنجان بودم.

حسین رئیسی نژاد افزود: از تمامی مسئولان شهرستان که در مدت تصدی این مسئولیت با بنده همکاری داشتند به ویژه از حجت الاسلام رمضانی امام جمعه سابق رفسنجان تشکر می‌کنم. ایشان انصافاً برای این شهر خدمت کردند و بسیار مجموعه قضائی را مورد حمایت قرار دادند و تلاش می‌کردند تا فرهنگ صلح و آشتی در این شهرستان نهادینه شود.

رئیسی با قدردانی از اعضای شورای تأمین به ویژه پرسنل نیروی انتظامی ادامه داد: یکی از معیارهای که به موجب آن کشور به دنیا فخر می‌فروشد، امنیت است و این امنیت با زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و در سایه مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

دادستان سابق رفسنجان اظهار کرد: با برنامه‌هایی اعلام شده از سوی رئیس قوه قضائیه و برنامه‌های مرکز استان، ما هم به نوبه خود سعی کردیم تا به اهداف برنامه‌ها برسیم و خوشبختانه با زحمات همکاران در کاهش موجودی و جرایم کیفری، پرونده‌هایی و اطاعه دادسری موفقیت‌هایی کسب شد.

رئیسی ابراز داشت: همواره سعی شده با حفظ کرامت انسانی و ارباب رجوع اقدامات قضائی انجام شود، با همدلی و همکاری بین مجموعه قضا و شورای تأمین و مسئولین خوشبختانه در مشکلاتی که در شهرهای دیگر اتفاق افتاد اقدامات خوبی در بحث امنیت شاهد بودیم، مبنای دستگاه قضائی این بود که در مسائل مربوط به شهرستان حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

دادستان جدید رفسنجان نیز در این مراسم گفت: حضور مدیرکل دادگستری و معاونان ایشان در این جلسه حاکی از مسئولیت سنگین دادستانی شهرستان است امیدوارم توفیق الهی با بنده قرین باشد تا به مردم رفسنجان خدمت نمایم.

ایمان شهسواری با اشاره به حضور افتخارآمیز مردم رفسنجان در عرصه‌های مختلف انقلاب آنها را به عنوان نقطه قوت شهرستان دانست و گفت: مردم رفسنجان در عرصه‌های مختلف از جمله علم و دانش و فداکاری‌ها و.. زبانزد استان هستند.

وی افزود: رفسنجان از جمله شهرستان‌های مهم استان کرمان است که کارخانه‌های مهم و مراکز دانشگاهی متعدد، جایگاه این شهرستان را در بین شهرهای ممتاز کشور قرار داده است. صادرات این شهرستان به خارج از کشور کمک مهمی به ازرآوری دارد و در این خصوص این شهرستان در کشور بی بدیل است.

دادستان رفسنجان عنوان کرد: قوه قضائیه با ریاست آیت الله رئیسی با پیروی از بیانات رهبری جهت تحکیم عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی گام‌های اساسی برداشته است.

وی بیان کرد: کاهش جمعیت کیفری، کمک به کنترل بازار و جلوگیری از کاهش قیمت‌ها، کمک به اصلاح ساختار دولت، حمایت از فعالان اقتصادی از جمله فعالیت‌های قوه قضائیه است که در نهایت به جامعه و دولت کمک می‌کند.

دادستان رفسنجان اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی، طلاق، فقر، اعتیاد و آسیب‌های روانی مشکلات فعلی جامعه هستند که موجب ورود پرونده به دادگستری می‌شود.

در این مراسم از زحمات حسین رئیسی نژاد تقدیر و ایمان شهسواری به عنوان دادستان رفسنجان معرفی شد.

ایمان شهسواری دادیاری و بازپرسی دادگاه کرمان و دادستانی شهرستان شهربابک را در کارنامه خدمتی خود دارد.

حسین رئیسی که از سال ۹۲ به عنوان دادستان رفسنجان مشغول به خدمت بوده است نیز مسئولیت معاونت دادستانی کرمان را عهده دار خواهد شد.

کد خبر 4806821

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان رفسنجان بوشهر ایلام تعطیلی مدارس آلودگی هوا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری تهران یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید

دادستان بم گفت: باید جلوی مصرف بی رویه آب بخصوص در بخش کشاورزی گرفته شود و دستگاه قضایی آماده هر گونه کمک در برخورد با مسرفین آب است نه اینکه چوب لای چرخ صنعت گذاشته شود، زیرا با به خطر افتادن صنعت، شاهد تبعات و مشکلات اجتماعی آن در منطقه خواهیم بود.

 به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان بم در سالجاری با موضوع رفع موانع تولید با حضور رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولین در محل دادگستری شهرستان بم برگزار و درباره حل مشکلات آب شهرستان‌های بم و بروات هم اندیشی شد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در این جلسه ضمن اشاره به شعار سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به اهمیت تولید گفت: متاسفانه تصمیماتی که بر فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم گرفته شده است، خلاف قوانین و مقررات است و هیچ تناسبی با شعار امسال ندارد و لزوم بازبینی در خصوص این قبیل تصمیمات که مخل جهش تولید است را می‌طلبد. 

بهنام جعفری زاده با توجه به اهمیت صنعت و تولید در شهرستان بم، اظهار داشت: شهرستان بم برای رشد و توسعه خود وابسته به دو عنصر اساسی کشاورزی و صنعت است و هر گونه اخلالی در این دو عنصر این شهرستان را با مشکل مواجه می‌کند. 

او ضمن انتقاد از فسخ قرارداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی افزود: باید جلوی مصرف بی رویه آب بخصوص در بخش کشاورزی گرفته شود و دستگاه قضایی آماده هر گونه کمک در برخورد با مسرفین آب است نه اینکه چوب لای چرخ صنعت گذاشته شود، زیرا با به خطر افتادن صنعت، شاهد تبعات و مشکلات اجتماعی آن در منطقه خواهیم بود. 

جعفری زاده در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولین با اتخاذ تدابیر درست در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند و دستگاه قضایی هم در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود. 

گفتنی است در این جلسه بر حل وضعیت تملک روستا‌های انجیرک و نیسان، ایمنی سازی مسیر کانال سد نسا و آبرسانی به باغاتی که چاههایشان پلمپ گردیده تاکید و تصمیماتی در جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند